TUOTTEET >PALVELUTAJANKOHTAISTAWORKSPACEPROMOSHOPLÄHETÄ KYSELYINFOUUTTA!
 
väliviiva





Promopartner
Asiakkaanamme voit ottaa käyttöösi Promopartner-online palvelualustamme. Promopartnerissa yhdistyy kätevästi keskitetty verkkokauppa, varastointi ja hankintatiimin yhteinen digitaalinen työtila Workspace. Promopartnerin toimintojen avulla yrityksen on helppoa varmistaa, että brändin yhdenmukainen visuaalinen ilme säilyy. Palvelualusta on brändättävissä kauttaaltaan organisaatiosi näköiseksi.

Hyödy keskittämisestä

Promopartnerin avulla keskität hankintasi yhteen paikkaan. Sen avulla hallinnoit helposti niin hankintoja, varastointia kuin jakelua. Monipuoliset raportit ja tiimityökalut tekevät prosessin seurannasta ja johtamisesta helppoa.


Valinnanvapaus

Palvelu mahdollistaa tuotteiden täysin vapaan valinnan eikä valikoiman suunnittelussa tarvitse tehdä kompromisseja. Me huolehdimme tuotteiden saatavuudesta ja sinä voit vapauttaa resurssejasi järkevämpään käyttöön.

Joustava

Promopartnerista on mahdollista ottaa joustavasti käyttöön halutut osat yrityksesi tarpeiden mukaan. Moduulirakenteensa ansiosta Promopartner-alusta skaalautuu joustavasti yrityksesi tarpeisiin; moduuleja ja niiden moninaisia toimintoja voidaan ottaa käyttöön sitä mukaa kun tarpeet kasvavat ja kehittyvät.


Tehokkuutta

Promopartner tehostaa toimintaa koska hallinnolliinen työ vähenee ja tieto on kaikkien saatviilla yhdessä paikassa. Tuottavuus ja tyytyväisyys paranevat kun henkilöstöllä on paremmat mahdollisuudet keskittyä olennaiseen.

Helppo käyttöönotto

Promopartner on helppo ottaa käyttöön. Se mukautuu helposti olemassaoleviin hankintaprosesseihin. Käyttöönotto ei edellytä ohjelmien lataamista koneelle tai ohjelmointia.

Etätyöskentely

Palvelun käyttö helpottaa yrityksen etätyöskentelyä monella tapaa. Tuotteita ei tarvitse lainkaan käsitellä koska ne lähetetään palveluun integroituun ulkoistettuun varastoon. Sieltä ne otetaan käyttöön verkkokaupan avulla. Tuotteet voidaan toimittaa tarvittaessa esimerkiksi vastaanottajan kotiosoitteeseen.

Päätöksenteko ja tilausten hallinta on myös helppoa etänä koska Workspace-hallintatyökalu toimii koko tiimin yhteisenä työkaluna. Tiedonkulku on helppoa ja kaikilla on pääsy samaan informaatioon. Monipuolinen raportointi kertoo mitä on tapahtunut ja mikä on tämänhetkinen tilanne.

Maksuton

Palvelun olennaiset osat ovat maksuttomia. Esim. Workspace-hallintaportaali, Promoshop, kustoimoitu webshop sisäiseen käyttöön tuotteiden jakelua ja raportointia varten, varastointi kuudeksi kuukaudeksi.(ainoastaan lähetyskulut laskutetaan) ovat kaikki maksuttomia.





Ota yhteyttä

Kirjoita sähköpostiosoitteesi tähän ja me lähetämme sinulle uuden salasanan

Sähköposti