MIKSI PROMOPARTNER
Kustannustehokkuutta
Promopartner tehostaa toimintaa koska hallinnollinen työ vähenee ja tieto on kaikkien saatavilla yhdessä paikassa.
Parempaa raportointia
Tavallisempien raporttien lisäksi myös käytön raportointi, esim. kuka käyttänyt, mihin käytetty, kuka vastaanottanut, käyttö kustannuspisteittäin, käyttö toimipisteittäin jne.. Toiminto auttaa arvioimaan tulevia tarpeita tarkasti ja näin pienentämään varastointikustannuksia ja liian suuria tilauksia. Raportit-toiminnon avulla kustannusten seuranta ja budjetointi on helpompaa. Sen avulla teet parempia päätöksiä.
Tuloksellista sisäistä markkinointia
Promopartnerin laadukkaat työkalut vahvistavat myös mielikuvaa laadukkaasta yrityksestä. Paremmat työkalut vetävät puoleensa parempia työntekijöitä, samoin kuin paremmat työntekijät tyypillisesti vaativat parempia työkaluja. Tuottavuus ja tyytyväisyys paranevat kun henkilöstöllä on paremmat mahdollisuudet keskittyä olennaiseen.
Tehokkaampaa kommunikaatiota
Informaation jakaminen yrityksen sisällä tehostuu, niin käyttäjien osalta jotka saavat tietoa saatavilla olevista tuotteista, kuin hankintatiiimin osalta kun kaikilla tiimin jäsenilä on pääsy samoihin tietoihin. Tiimiominaisuudet mahdollistavat tiimin muiden jäsenten tietojen hyväksikäyttämisen, mikä vähentää päällekkäisiä toimintoja.
Tiimityöskentely
Järjestelmään ladatut aineistot, kuten tarjoukset, tilaukset, vahvistukset, logot ja oikovedokset, tallennettuna ja jaettavissa koko tiimin kesken. Ideoiden listaaminen, jakaminen ja kommentointi koko ryhmälle. Parhaat ideat kaikkien tulevat kaikkien käyttöön, samalla kun päällekkänen toiminta vähenee.
Järjestelmän käyttö tuo jatkuvuutta toimintaan vaikka tiimin jäsenet vaihtuvat koska uusien työntekijän perehdyttäminen on nopeaa.
Helppo käyttöönotto
Promopartner on helppo ottaa käyttöön. Se mukautuu helposti olemassaoleviin hankintaprosesseihin. Käyttöönotto ei edellytä ohjelmien lataamista koneelle tai ohjelmointia.