on lisätty muistilistalle

OK Undo
Poista tämä tuote muistilistalta tai Siirry muistilistaan

Cancel
  on lisätty tarjouspyyntökoriin

OK Undo
Poista tämä tuote tarjouspyyntökorista tai Siirry tarjouspyyntökoriin

Cancel
TUOTTEET >PALVELUTAJANKOHTAISTAWORKSPACEPROMOSHOPLÄHETÄ KYSELYINFOUUTTA!
0
Tarvitsetko apua tuotteiden etsimisessä?  |  Tarjouspyynnöt ja kyselyt
 

Muut ekotuotteet omalla logolla tai painatuksella

Kun valitset yrityksellesi vastuullisia tuotteita vahvistat melikuvaa yrityksestäsi vastuullisena toimijana. Brändisi kiittää, sidosryhmäsi kiittäää ja ympäristö kiittää. Painamalla yrityksesi logon näkyvästi eko-tuotteisiin näytät muille että yrityksesi on edelläkävijä.




Suosittuja tuotteita tässä kategoriassa

Näytä kaikki tuotteet
 
hi!dea STRATFORD. Kuitukangakassi, ruusu
Arvio: 1.83 €/kpl
spacer
 
Original Lanyards Sublimation RPet Mask Holder Se...
Arvio: 1.83 €/kpl
spacer
 
 Magneetti Magnet Dashin
Arvio: 0.84 €/kpl
spacer
 
 Avainketju Keyring Vitolok
Arvio: 2.64 €/kpl
spacer
spacer
 
 Tunnistusranneke SuboWrist Eco ...
Arvio: 0.00 €/kpl
spacer
spacer
 
 Caro pieni puhdistusliina kierr...
Arvio: 0.00 €/kpl





Brändit











Kaikki tuotteet tässä kategoriassa



väliviiva
Tuotteet 61 – 150 / 335
Tuotteita/sivu
 
Sivu   << 1 2 3 4 >>
väliviiva


Mitä kannattaa pitää mielessä ennen mainoslahjojen hankkimista

Mainos- ja liikelahjoja tilataan perinteisesti joko tapahtumiin tai varastoon. Tapahtumat voivat olla esimerkiksi messut tai muu asiakastapahtuma, henkilöstötapahtuma kuten TYKY-päivä, tai kesä tai joulu.

Riippumatta siitä tilataanko lahjat varastoon valmiiksi odottamaan mahdollisia tulevia tapahtumia, vai ennalta tiedettyihin käyttötarkoituksiin, on enne tilaamista syytä käydä tarkasti lävitse valintoihin vaikuttavat tekijät ja näin varmistua että lahjat ovat tehokkaita ja saavat halutun vastaanoton.

Ohessa lista huomioitavista näkökohdista:

Kohderyhmä: Tunne kohdeyleisösi ja mieti, mikä heitä kiinnostaa ja millaiset lahjat ovat heille hyödyllisiä tai mieluisia.

Brändin viestintä: Varmista, että lahjat tukevat brändisi viestiä ja arvoja. Valitse lahjat, jotka heijastavat yrityksesi identiteettiä.

Budjetti: Aseta realistinen budjetti ja etsi lahjoja, jotka sopivat siihen. Muista myös huomioida mahdolliset toimituskulut ja painatuskustannukset.

Lahjan käytännöllisyys: Valitse lahjoja, jotka ovat hyödyllisiä ja käytännöllisiä vastaanottajille. Näin varmistat, että lahjat eivät jää nurkkiin pölyttymään.

Laatu: Panosta laadukkaisiin lahjoihin, jotka kestävät ja jättävät hyvän vaikutuksen vastaanottajiin. Laadukkaat lahjat heijastavat positiivisesti brändiisi.

Sesonki: Ottaa huomioon vuodenaika ja mahdolliset juhlat tai tapahtumat, jotka vaikuttavat lahjojen vastaanottoon ja käyttöön.

Toimitusaika: Varmista, että tilaamasi lahjat saapuvat ajoissa ja että sinulla on tarpeeksi aikaa mahdollisiin painatuksiin tai personointeihin.

Paras aika harkita mainos- ja yrityslahjojen tilaamista riippuu yrityksen tarpeista ja markkinointistrategiasta. Yleisesti ottaen lahjojen tilaaminen kannattaa suunnitella hyvissä ajoin etukäteen, jotta varmistetaan niiden oikea-aikainen saapuminen ja mahdollistetaan tarvittavat valmistelut, kuten painatukset tai personoinnit. Lisäksi lahjojen tilaaminen sesonkien ulkopuolella saattaa tarjota parempia tarjouksia ja lyhyempiä toimitusaikoja.

Talencolla normaali toimitusaika on noin 2 viikkoa, mutta tämä voi vaihdella tuotekohtaisesti. Painotuotteet voidaan toimittaa parissa päivässä, kaukoidästä tilattavat tuotteet voivat kestää 4-12 viikkoa.







Lue myös

Brändäystietoutta
Brändäyksessä värillä on väliä
Onko brändin huolellinen ja pitkäjännitteinen rakentaminen kannattavaa?
Miksi brändin yhtenäinen visuaalinen ilme on tärkeä?
Kuinka brändi positioidaan?
Liikelahja vahvistaa brändiä
Toimiston brändäys edullisesti
Kuinka luoda yrityskuva joka muistetaan?
Mitä ovat PMS-värit? Kaikki mitä haluat tietää PMS-väreistä ja Pantone-värikartasta
Väriavaruus painotöissä, CMYK tai RGB?
Brändäyksen tärkeys
Rammstein-kohu vaikuttaa jopa oheistuotemyyntiin – mistä on kyse?
Mitä yritys voi oppia brändinrakentamisesta Madonnalta?




Brändituotteet ja kestävä kehitys
Reppujen materiaalit menossa vastuullisempaan suuntaan
Miten kestävää kulutusta voi edistää brändimarkkinoinnissa?
Ekologisuus ja eettisyys yritysmaailman megatrendinä
Miten kestävää kulutusta voi edistää brändimarkkinoinnissa?
Taistelu muoviroskaa vastaan kiihtyy
Mitä järkeä tavarantoimittajan on varata oikeus yli- tai alitoimituksiin?
Ovatko ekologiset liikelahjat voimistuva trendi?
Brändituotteet ja vastuullisuus







Artikkeleita myynnistä ja markkinoinnista
Yhteenkuuluvuutta mainostekstiileillä ja brändivaatteilla
Miksi asiakkaan sitouttaminen tunnetasolla on tärkeää yritykselle?
Miksi henkilökunnan sitouttaminen on tärkeää?
Asiakaslahjat, liikelahjat ja pykologia niiden takana
Liikelahjojen kohdentaminen eli targetointi
Miksi kauttaaltaan painettujen brändituotteiden suosio kasvaa ja kenelle ne parhaiten sopivat?
Sisäinen markkinointi ja tehokkaampi etätyö
Haptinen palaute – koskettavaa markkinointia
Uusasiakashankinta - korvataanko laatua määrällä?
Tuotteet omalla logolla
Mainoslahjat lisäävät myyntiäsi kahdella tavalla
Miksi Piilaaksossa rakastetaan promotuotteita?
Maailman menestyneimpiä ilmiöitä markkinoidaan oheistuotteilla
Asiakaslahjat, liikelahjat ja psykologia niiden takana
Mitä ominaisuuksia liikelahjojen vastaanottajat arvostavat?
Noudata etikettiä ja vältä virheet liikelahjojen antamisessa
Liikelahjojen antaminen – mitä, kenelle ja milloin?
Kuusi vinkkiä varainhankintaan
Viisi vinkkiä asiakastilaisuuksiin







Vastuullisempia yrityslahjoja
– Vastuullisemmat yrityslahjat
– Vastuullisemmat ostoskassit
– Vastuullisemmat termosmukit
– Ekologisemmat T-paidat painatuksella
– Ekologisemmat pikeepaidat yrityksen logolla
– Vastuullisemmat pikeepaidat omalla logolla tai painatuksella
– Vastuullisemmat urheilutarvikkeet yrityksen logolla