on lisätty muistilistalle

OK Undo
Poista tämä tuote muistilistalta tai Siirry muistilistaan

Cancel
  on lisätty tarjouspyyntökoriin

OK Undo
Poista tämä tuote tarjouspyyntökorista tai Siirry tarjouspyyntökoriin

Cancel
Etsi
TUOTTEET >PALVELUTAJANKOHTAISTAWORKSPACEPROMOSHOPLÄHETÄ KYSELYINFOUUTTA!
Avaa haku
0
0
Muistilista
Tarvitsetko apua tuotteiden etsimisessä?  |  Tarjouspyynnöt ja kyselyt
 

Pipot omalla logolla tai painatuksella

Yrityksen logolla varustettu mainospipo lienee yksi suosituimmista brändätyistä vaatekappaleista. Talencosta löydät painettavat mainospipot monenvärisinä ja -mallisina. Pipo on helppo postittaa, se on kaikille hyödyllinen ja lisäksi erinomainen brändin vahvistaja. Pipot ovat talvisaikaan päivittäin käytössä ja siksikin hyödyllisiä asiakaslahjoja. Pipo omalla logolla voi olla painettu, brodeerattu, varustettu yrityksen kangasmerkillä tai jopa kudottu yrityksen väreillä. Pipot ovat talvisaikaan päivittäin käytössä. Pipot ovat suosittuja ja hyödyllisiä asiakaslahjoja.






Kaikki tuotteet tässä kategoriassa



väliviiva
Tuotteet 1 – 60 / 222
Tuotteita/sivu
 
Sivu   1 2 3 4 >>
väliviiva


väliviiva
Tuotteet 1 – 60 / 222
Tuotteita/sivu
 
Sivu   1 2 3 4 >>
väliviiva

Kun päätät hankkia vastuulliset pipot yrityksesi mainoslahjaksi



Vastuullisuus ei ole enää trendi – se on tulevaisuuden tapa toimia. Muista huomioida seuraavat asiat kun olet hankkimassa vastuulliset pipot yrityksesi painatuksella käytettäväksi mainos- tai liikelahjana:

  1. Materiaalit:
    • Kierrätetyt ja uusiutuvat materiaalit, kuten rPET ja luomupuuvilla, vähentävät ympäristövaikutuksia.
    • Sertifikaatit, kuten GOTS ja GRS, takaavat materiaalien alkuperän ja vastuullisuuden.
  2. Valmistusprosessi:
    • Ekologinen ja eettinen, kestävän kehityksen periaatteiden mukainen tuotanto varmistaa, että tuotteet valmistetaan energiatehokkaasti ja hyviä työolosuhteita kunnioittaen.
    • Paikallinen tuotanto voi pienentää hiilijalanjälkeä.
  3. Miksi on hyvä asia valita vastuullisempi pipo?
    • Vastuulliset tuotteet vahvistavat yrityksesi brändimielikuvaa ja tukevat yrityksesi ympäristötavoitteita.
    • Asiakkaat ja työntekijät arvostavat kestäviä valintoja.
    • Vastuullisesti tuotetut tuotteet ovat usein uusinta suunnittelua ja siksi muodikkaita

Vältä vihreäpesu:

Varmista, että vastuullisuusväittämät ovat todennettavissa eikä kyseessä ole pelkkä markkinointikeino.




Pipon historia



Pipo on ollut ennen muuta käytännöllinen asuste pohjoisessa. Se suojaa päätä ja erityisesti korvia kylmältä. Pipolla on pitkä historia. Sen kantamuoto, monmouth-lätsä, oli käytössä Walesissa jo 1400-luvulla. Sekin oli neulottu, mutta muodoltaan pidempi kuin nykypipo.

Pipomuoti

Pipomuoti, sen käyttäminen tai käyttämättä jättäminen on vaihdellut. Muistan omakohtaisesti 70- ja 80-luvut, jolloin nuoriso ei halunnut käyttää pipoa. Vanhemmat kauhistelevat, että nuoret palelluttavat päänsä, ja lieneepä siitä makoisia urbaanilegendojakin syntynyt. Itse muistan, kun naapurin pojat tulivat talvella koulubussille, he piilottivat piponsa postilaatikkoon. Olisi ollut tavattoman noloa, jos joku olisi huomannut heidän pitävän pipoa. Toisaalta bussille oli matkaa, ei sitä tarennut kulkea ilman pipoa.

Pipon käyttäminen nuorison kohdalla on muuttunut ajan myötä: 90-luvulla nuoriso hyväksyi sen taas käyttöön, mutta sitäkin pidettiin vanhempien piirissä osin ”vääränä”. Nuorisi alkoi käyttämään pipoa myös sisätiloissa, ja sitä pidettiin tapainturmeluksena. Aiheesta sai aikanaan lukea runsain mitoin lehtien yleisönosastoilta.

Cousteau, maailman kuuluisin piponkäyttäjä

Maailman kuuluisin piponkäyttäjä lienee ollut Jacques-Yves Cousteau. Hän oli ranskalainen merivoimien upseeri, tutkimusmatkailija, laitesukelluksen edelläkävijä ja tieteilijä, joka tutki merta ja kaikkia vesielämän muotoja. Hänen tuottamansa ja ohjaamansa tv-dokumenttisarja Meren salaisuudet pyöri Suomessakin 60- ja 70-luvuilla. Sarjan pohjana on tutkimusalus Calypsolla tehty tutkimusmatka ympäri maapallon. Cousteau kuoli 1997, mutta hänen punainen piponsa elää edelleen jopa muotiasusteena.

Pipo Suomessa

Suomalaisista piponkäyttäjistä tunnetuin lienee tv-sarja ”Tankki Täyteen” ”Sulo Vilen” (oikeasti Tauno Karvonen). Sulo Vilen -piposta löytyy jopa neulontaohjeet Internetistä.

Pipo-merkeistä monille on jäänyt mieleen suksivalmistaja Karhun pipot. Noita usein miten sinivalkoisia pipoja oli ulkoilijoiden käytössä valtavasti.

Pipon käyttö mainoslahjana

Pipot ovat olleet suosittuja mainostuotteita jo pitkään, koska ne ovat sekä käytännöllisiä että näkyviä mainosvälineitä.

Pipon käyttö mainoslahjana on yleistynyt 1900-luvun puolivälin jälkeen. Niiden yleistyminen urheilujoukkueiden fanituotteina loi pohjaa niiden käytölle brändäystarkoituksiin.

Yritykset ovat nähneet ne erinomaisina tapoina levittää brändiään, koska:

  1. Pipot ovat käyttökelpoisia ja tarpeellisia. Ihmiset käyttävät niitä ajessaan, mikä tarkoittaa, että yrityksen logo tai viesti on jatkuvasti näkyvillä.
  2. Pipot ovat suhteellisen edullinen mainostuote
  3. Pipot ovat helposti mukana kuljetettavia, ne toimivat eri ikäryhmissä ja eri kokoisille ihmisille.
  4. Muunneltavuus: Pipot voi räätälöidä yrityksen väreillä ja logoilla, ja ne sopivat monille kohderyhmille.

Näistä syistä pipot ovat jatkuvasti suosittu ja paljon käytetty mainoslahjavaihtoehto joka sopii sekä asiakkaille että henkilöstölle annettavaksi.

Lue lisää brändituotteiden historiasta

Mainoslahjojen historia on pitkä, se alkaa viimeistään 1800-luvulta. Tätä nykyä lähes kaikkia tuotteita voidaan painaa tai kustomoida yrityksen logolla ja viimeistellä yrityksen visuaalisen ilmeen näköiseksi ja käyttää mainoslahjana. Ohessa muutaman suositun yrityslahjan taustaa:

Elektroniikka

Läppärit sen kuin vain kevenevät
Tiesitkö että Bluetooth oli viikinki?
Sony Walkman oli omassa stratosfäärissään
Voyager I varustettiin pitkäkestoisella akulla
Tesla oli uranuurtaja, kauan ennen Elon Muskia

Tekstiilit

Tekniset T-paidat ovat osa pitkää jatkumoa
Pikeepaita on urheilullisen herrasmiehen vaate
Kauluspaidan yllättävän lyhyt historia
T-paitabuumi alkoi 1983 ylisuurella T-paidalla
Nyrkkeilijät ja Sylvester Stallone sementoivat hupparin suosion
Tiesitkö tämä lippiksestä?
Sadeponcho juontaa Etelä-Amerikasta
Eddie Bauer päätti ettei enää koskaan halua jäätyä ja kehitti untuvatakin
Sateenvarjo oli käytössä jo antiikin Egyptissä

Makeiset

Lolly Pop oli hevonen jonka nimi jäi historiaan
Suomessa on ollut makeisvero melkein 100 vuotta

Klassiset mainoslahjat

Huulirasva on tunnettu Kiinassa 2000 vuotta
Post-It syntyi vahingossa
Termospullon keksi skotlantilainen fyysikko
Muuminmuki on valloittanut maailman