on lisätty muistilistalle

OK Undo
Poista tämä tuote muistilistalta tai Siirry muistilistaan

Cancel
  on lisätty tarjouspyyntökoriin

OK Undo
Poista tämä tuote tarjouspyyntökorista tai Siirry tarjouspyyntökoriin

Cancel
TUOTTEET >PALVELUTAJANKOHTAISTAWORKSPACEPROMOSHOPLÄHETÄ KYSELYINFOUUTTA!
 
väliviiva
 
Olet tässä: Mainoslahjat > Mainosmakeiset > Tikkarit
Henkilökohtaista palvelua
0207 401 405
Vastaamme ripeästi
myös sähköpostikyselyihin
Lähetä kysely
väliviiva

Tikkarit omalla logolla tai painatuksella

Tikkarit, joiden kääreessä on oman yrityksen logo, ovat ihan parhaita jakotuotteita messuilla ja tapahtumissa. Kävijöille ja ohikulkijoille jää hyvä maku suuhun tapaamisesta. Värejä on saatavilla useita sekä kääreisiin että itse tikkareihin. Ja mainostikkareiden ovat edulliset. Tikusta voi aina tehdä asiaa! Valikoima sisältää eri muotoisia ja makuisia tikkareita. Tikkari on hyvän tuulen tuote, joka nostaa hymyn huulille ja herättää aina keskustelua. Kysy meilto autamme suunnittelemaan messutikkarin yrityksesi omalla logolla.




väliviiva
Tuotteet 1 – 10 / 10
Tuotteita/sivu
 
Sivu   1 
väliviiva


väliviiva
Tuotteet 1 – 10 / 10
Tuotteita/sivu
 
Sivu   1 
väliviiva
Tikkareita on syöty läpi historian

Connecticutin New Havenista ollut George Smith piti laukkakilpailuista. Kun hän vuonna 1908 alkoi valmistaa suuria kovia karkkeja, jotka kiinnitettiin tikkuihin, nimesi hän ne silloisen kilpahevosen, Lolly Popin mukaan. Tosin Lolly saattoi valikoitua siksikin, että Pohjois-Englannissa sana tarkoittaa kieltä, ja pop tarkoittaa iskua (slap). Tavaramerkiksi Lollipop-nimi vuonna 1931. Suomessa nimi tikkukaramelli on muuttunut arkisemmin tikkariksi.



Arkeologit arvelevat, että tikkarin muodossa nuoleskeltava makea herkku perustuu siihen, että luolaihmiset muinoin keräsivät... Lue lisää