on lisätty muistilistalle

OK Undo
Poista tämä tuote muistilistalta tai Siirry muistilistaan

Cancel
  on lisätty tarjouspyyntökoriin

OK Undo
Poista tämä tuote tarjouspyyntökorista tai Siirry tarjouspyyntökoriin

Cancel
Etsi
TUOTTEET >PALVELUTAJANKOHTAISTAWORKSPACEPROMOSHOPLÄHETÄ KYSELYINFOUUTTA!
Avaa haku
0
0
Muistilista
Tarvitsetko apua tuotteiden etsimisessä?  |  Tarjouspyynnöt ja kyselyt
 
spacer

Yrityslahjat


Yrityslahjat tai liikelahjat ovat yrityksen antamia lahjoja asiakkaille, henkilöstölle, yhteistyökumppaneille ja muille sidosryhmille. Niiden tarkoituksena on vahvistaa liikesuhteita, osoittaa arvostusta ja kiitollisuutta sekä vahvistaa yrityksen brändiä. Yrityslahjat ovat lähes aina varustettu yrityksen logolla tai muulla brändielementillä. Yrityslahjat eroavat mainoslahjoista siten, että ne saattavat olla aavistuksen arvokkaampia ja henkilökohtaisempia.



väliviiva
Tuotteet 1 – 60 / 50964
Tuotteita/sivu
 
Sivu   1 2 3 4 ... >>
väliviiva


väliviiva
Tuotteet 1 – 60 / 50964
Tuotteita/sivu
 
Sivu   1 2 3 4 ... >>
väliviiva

Mitä ovat yrityslahjat



Yrityslahjat ovat yritysten antamia lahjoja, joita jaetaan asiakkaille, yhteistyökumppaneille tai henkilöstölle. Niiden tarkoituksena on osoittaa kiitollisuutta ja arvostusta, sekä vahvistaa liikesuhteita. Yritysten jakamat lahjat voidaan jakaa eri kategorioihin niiden arvon ja käyttötarkoituksen mukaan:

Liikelahjat ja yrityslahjat

Nämä ovat yleensä arvokkaampia lahjoja, kuten klassinen Aalto-maljakko, viikonloppulaukku tai sateenvarjo. Myös ruokalahjat ja aineettomat lahjat kuuluvat tähän kategoriaan. Lue lisää aiheesta Mitä ovat mainos- ja liikelahjat.

Muita yritysilmeen mukaisesti viimeisteltyjä tuotteita joita yritykset jakavat

Mainoslahjat ja jakolahjat: Edullisempia tuotteita, kuten heijastimia, stressileluja tai logokaramelleja.

Logolliset toimistotarvikkeet: Esimerkiksi mainoskynät, painetut muistilappulehtiöt tai logopainetut kaulanauhat.

Yritystekstiilit: Hupparit, lippikset ja T-paidat, joita voidaan käyttää sekä sisäisesti että ulkoisesti.

Brändituotteet: Beachflagit, rantatuolit, liput ja muut suurtulosteet, jotka on kustomoitu yrityksen ilmeen mukaisesti.

Painotuotteet: Esitteet, flyerit, kyltit ja julisteet, jotka toimivat sekä tiedonvälityksen että brändäyksen välineinä.

Yrityslahjat, samoin kuin muut brändi-ilmeen mukaiset tuotteet, ovat tärkeä osa yrityksen markkinointia ja brändin rakentamista. Ne auttavat lisäämään yrityksen näkyvyyttä, vahvistamaan asiakassuhteita ja viestimään yrityksen arvoista.

Miten yrityslahjat vahvistavat yrityksen brändiä

Yrityslahjat voivat vahvistaa yrityksen brändiä monin tavoin:

  1. Brändin näkyvyyden lisääminen: Logolla varustetut yrityslahjat toimivat liikkuvina mainoksina, parantaen brändin tunnettuutta ja näkyvyyttä.
  2. Brändimielikuvan vahvistaminen: Uniikit, harkitut ja yritysilmeen mukaisesti viimeistellyt yrityslahjat ja liikelahjat vahvistavat brändimielikuvaa ja auttavat yritystä erottumaan kilpailijoistaan.
  3. Tunnesiteen luominen: Kun brändätyt arkipäiväiset esineet pääsevät osaksi asiakkaan tai yhteistyökumppanin elämää, syntyy tunneside brändin ja käyttäjän välille.
  4. Arvojen viestiminen: Vastuullisesti tai ekologisesti tuotetut yrityslahjat viestivät yrityksen arvoista ja parantavat sen mainetta vastuullisena toimijana.
  5. Visuaalisen ilmeen vahvistaminen: Yritysilmeen mukaisesti suunnitellut lahjat tukevat brändin visuaalista identiteettiä ja vahvistavat sen johdonmukaista viestintää.
  6. Asiakassuhteiden lujittaminen: Huolella valitut liikelahjat ja yrityslahjat osoittavat arvostusta ja vahvistavat asiakassuhteita, mikä heijastuu positiivisesti brändimielikuvaan.
  7. Henkilöstön sitouttaminen: Henkilöstölle annetut yrityslahjat vahvistavat sisäistä brändiä, lisäävät yhteenkuuluvuuden tunnetta ja motivaatiota.

Yrityslahjat voivat olla tehokas työkalu brändin rakentamisessa ja vahvistamisessa, mutta jotta yrityslahjoille asetetut tavoitteet saavutetaan, on tärkeää että ne valitaan huolellisesti ja suunnitellaan tukemaan yrityksen arvoja ja visuaalista ilmettä.

Miten yritykset voivat hyödyntää yrityslahjoja viestinnässä

Yritykset voivat hyödyntää yrityslahjoja tehokkaina viestinnän välineinä monin tavoin:

  1. Brändin näkyvyyden lisääminen: Logolla varustetut yrityslahjat toimivat liikkuvina mainoksina, parantaen brändin tunnettuutta ja näkyvyyttä.
  2. Arvojen viestiminen: Vastuullisesti tai ekologisesti tuotetut liikelahjat viestivät yrityksen arvoista ja parantavat sen mainetta vastuullisena toimijana.
  3. Tunnesiteen luominen: Kun brändätyt arkipäiväiset esineet pääsevät osaksi asiakkaan tai yhteistyökumppanin elämää, syntyy tunneside brändin ja käyttäjän välille.
  4. Asiakassuhteiden vahvistaminen: Huolella valitut liikelahjat osoittavat arvostusta ja vahvistavat asiakassuhteita, mikä heijastuu positiivisesti brändimielikuvaan.
  5. Visuaalisen ilmeen tukeminen: Yritysilmeen mukaisesti suunnitellut lahjat tukevat brändin visuaalista identiteettiä ja vahvistavat sen johdonmukaista viestintää.
  6. Henkilöstön sitouttaminen: Henkilöstölle annetut yrityslahjat voivat vahvistaa sisäistä brändiä, lisätä yhteenkuuluvuuden tunnetta ja motivaatiota.
  7. Ajankohtaisten teemojen korostaminen: Kauden mukaiset liikelahjat, kuten joululahjat tai kesän grillausvälineet, viestivät ajankohtaisuudesta ja tilannetajusta.
  8. Yrityksen asiantuntijuuden esiin tuominen: Toimialakohtaiset tai yrityksen erikoisosaamiseen liittyvät liikelahjat voivat korostaa yrityksen asiantuntijuutta ja osaamista.

Yrityslahjat ovat tehokas työkalu yrityksen viestinnässä, kun ne valitaan huolellisesti ja suunnitellaan tukemaan yrityksen arvoja, visuaalista ilmettä ja viestinnällisiä tavoitteita.

Ekologiset yrityslahjat parantavat yrityksen mainetta

Ekologiset yrityslahjat ovat trendi jonka suosiolle ei näy loppua. Vastuulliset valinnat edistävät ihmiskunnan yhteistä hyvää, mutta ekologisten yrityslahjojen käyttäminen tukee myös yritykselle tärkeiden markkinoinnin tavoitteiden saavuttamista.

  1. Vastuullisuuden osoittaminen: Ekologiset yrityslahjat viestivät yrityksen sitoutumisesta kestävään kehitykseen ja ympäristöystävällisyyteen.
  2. Arvojen viestiminen: Valitsemalla ekologisia yrityslahjoja yritys osoittaa välittävänsä ympäristöstä ja kestävästä kehityksestä.
  3. Brändin vahvistaminen: Vastuulliset valinnat tukevat positiivista brändimielikuvaa ja auttavat yritystä erottumaan kilpailijoistaan.
  4. Sidosryhmien arvostuksen lisääminen: Yhä useammat asiakkaat ja yhteistyökumppanit arvostavat kestävää kehitystä, joten ekologiset lahjat voivat vahvistaa suhteita heihin.
  5. Konkreettinen toiminta: Ekologiset liikelahjat ovat käytännön esimerkki yrityksen pyrkimyksestä vähentää ympäristökuormitusta, esimerkiksi käyttämällä kierrätysmateriaaleja.
  6. Trendien seuraaminen: Ekologisuus on kasvava trendi yritysmaailmassa, ja sen huomioiminen yrityslahjoissa osoittaa yrityksen olevan ajan tasalla.
  7. Pitkäjänteisen sitoutumisen osoittaminen: Ekologisten liikelahjojen käyttö viestii, että yritys on sitoutunut vastuullisuuteen pitkällä tähtäimellä.

Yrityslahjat nopealla toimitusajalla Talencolta

Ota yhteyttä meihin niin autamme löytämään tarpeisiisi sopivat yrityslahjat nopeallakin toimitusajalla.