on lisätty muistilistalle

OK Undo
Poista tämä tuote muistilistalta tai Siirry muistilistaan

Cancel
  on lisätty tarjouspyyntökoriin

OK Undo
Poista tämä tuote tarjouspyyntökorista tai Siirry tarjouspyyntökoriin

Cancel
TUOTTEET >PALVELUTAJANKOHTAISTAWORKSPACEPROMOSHOPLÄHETÄ KYSELYINFOUUTTA!
0
0
Tarvitsetko apua tuotteiden etsimisessä?  |  Tarjouspyynnöt ja kyselyt
 
spacer

Messulahjat


Messulahjat ovat käytännöllisiä tuotteita, kuten kyniä, kasseja ja muistikirjoja, jotka on brändätty yrityksesi logolla tai viestillä. Ne tekevät yrityksesi näkyväksi messuilla ja jättävät positiivisen vaikutelman asiakkaille sekä yhteistyökumppaneille. Messulahjat ovat kustannustehokas tapa vahvistaa brändiä ja rakentaa suhteita, ekologisia vaihtoehtoja unohtamatta.




Parhaat tulokset messuilta näillä messutuotteilla



Messuille valmistautuminen kannattaa aloittaa ajoissa. Oli kyseessä iso tai pieni yritys, ovat huolellinen suunnittelu ja toteutus menestyksen salaisuus. Osallistumalla messuille pääset esittelemään brändiäsi, solmimaan uusia asiakassuhteita ja erottumaan kilpailijoistasi. Parhaan tuloksen varmistamiseksi on tärkeää että messuosasto, tiimi ja markkinointimateriaalit ovat yhdenmukaisesti brändättyjä. Kun kaikki markkinointimateriaalit, tiimin käyttämät vaatteet kuten kauluspaidat, ovat omalla logolla tai painatuksella huolellisesti viimeisteltyjä, jäävät logosi ja yritysilmeesi asiakkaidesi mieleen.

Muista hyvinvointi

Messut ovat kovaa työtä, niin kävijöille kuin esitteleville yrityksille. Huolehtimalla hyvinvoinnistasi messujen aikana varmistat että asiakkaasi saavat parasta mahdollista palvelua energiseltä ja hyväntuuliselta messuisännältä.

Tilaa messutuotteet ajoissa

Pienet messulahjat toimivat niin asiakkaiden houkuttelemiseksi ständillesi, kuin muistona käynnistä. Alta löydät linkit tärkeimpiin liikelahja- ja mainoslahja-tuoteryhmiin, jotka kannattaa ottaa huomioon: Näiden avulla luot asiakkaillesi ja sidosryhmillesi yhtenäisen, ammattimaisen ja mieleenpainuvan vierailun ständilläsi, jonka he muistavat vielä pitkään tapahtuman jälkeen, erityisesti jos heille jää muistoksi pieni messulahja vierailusta ständilläsi. Muistathan että tuotteilla on usein pitkät toimitusajat, lopulliset tilaukset kannattaa tehdä viimeistään useampaa viikkoa ennen messuja.

Jos et löydä näistä etsimiäsi liikelahjoja tai yritystekstiilejä, älä epäile ottaa yhteyttä. Autamme mielellämme löytämään sen mitä etsit.

YHDENMUKAINEN PUKEUTUMINEN MESSUILLA

Kauluspaidat omalla logolla
Pikeepaidat omalla logolla
T-paidat omalla painatuksella
Hupparit omalla painatuksella
Liivit omalla logolla
Solmiot omalla logolla
Huivit omalla logolla

TARPEELLISIA TARVIKKEITA MESSUILLE

Kaulanauhat omalla painatuksella
Juomapullot omalla painatuksella
Mukit omalla painatuksella
Kangaskassit omalla painatuksella
Roll up banderollit omalla painatuksella
Pinssit ja rintamerkit omalla logolla

Muistiinpanotarvikkeet

Muistikirjat omalla logolla
Muistilehtiöt omalla painatuksella
Kynät omalla painatuksella

GIVE AWAY TUOTTEITA JAETTAVAKSI STÄNDILLÄ

Makeiset omalla painatuksella
Suklaat omalla painatuksella
Stressilelut omalla painatuksella
Avaimenperät omalla painatuksella
Heijastimet omalla painatuksella
Huulirasvat omalla painatuksella
Magneetit omalla painatuksella
Puhdistusliinat omalla painatuksella


Etkö löytänyt etsimääsi? Lähetä meille lyhyt kysely niin ehdotamme sinulle sopivaa ratkaisua.
Lähetä kysely tästä

Artikkeleita messuista

Näillä saat huomiota messuilla
Kuinka onnistut messuilla?
Kuinka selviät messuista hengissä ja hyvinvoivana
Hyvä ja toimiva messulahja on messuosastosi välttämätön viimeistelijä

LUE MYÖS

Brändituotteet ja kestävä kehitys

Reppujen materiaalit menossa vastuullisempaan suuntaan
Miten kestävää kulutusta voi edistää brändimarkkinoinnissa?
Ekologisuus ja eettisyys yritysmaailman megatrendinä
Miten kestävää kulutusta voi edistää brändimarkkinoinnissa?
Taistelu muoviroskaa vastaan kiihtyy
Mitä järkeä tavarantoimittajan on varata oikeus yli- tai alitoimituksiin?
Ovatko ekologiset liikelahjat voimistuva trendi?
Brändituotteet ja vastuullisuus

Brändäystietoutta

Brändäyksessä värillä on väliä
Onko brändin huolellinen ja pitkäjännitteinen rakentaminen kannattavaa?
Miksi brändin yhtenäinen visuaalinen ilme on tärkeä?
Kuinka brändi positioidaan?
Liikelahja vahvistaa brändiä
Toimiston brändäys edullisesti
Kuinka luoda yrityskuva joka muistetaan?
Mitä ovat PMS-värit? Kaikki mitä haluat tietää PMS-väreistä ja Pantone-värikartasta
Väriavaruus painotöissä, CMYK tai RGB?
Brändäyksen tärkeys

Artikkeleita myynnistä ja markkinoinnista

Yhteenkuuluvuutta mainostekstiileillä ja brändivaatteilla
Miksi asiakkaan sitouttaminen tunnetasolla on tärkeää yritykselle?
Miksi henkilökunnan sitouttaminen on tärkeää?
Asiakaslahjat, liikelahjat ja pykologia niiden takana
Liikelahjojen kohdentaminen eli targetointi
Miksi kauttaaltaan painettujen brändituotteiden suosio kasvaa ja kenelle ne parhaiten sopivat?
Sisäinen markkinointi ja tehokkaampi etätyö
Haptinen palaute – koskettavaa markkinointia
Uusasiakashankinta – korvataanko laatua määrällä?
Tuotteet omalla logolla
Mainoslahjat lisäävät myyntiäsi kahdella tavalla
Miksi Piilaaksossa rakastetaan promotuotteita?
Maailman menestyneimpiä ilmiöitä markkinoidaan oheistuotteilla
Asiakaslahjat, liikelahjat ja psykologia niiden takana
Mitä ominaisuuksia liikelahjojen vastaanottajat arvostavat?
Noudata etikettiä ja vältä virheet liikelahjojen antamisessa
Liikelahjojen antaminen – mitä, kenelle ja milloin?
Kuusi vinkkiä varainhankintaan
Viisi vinkkiä asiakastilaisuuksiin