| Kodin tekstiilit | Muut tekstiilit | Paidat ja neuleet | Pyyhkeet ja kylpytakit | Päähineet | Sadevarusteet | Takit ja hupparit | Urheilutekstiilit - siirto | Vauvan tekstiilit - siirto
Brändit
Kaikki tuotteet tässä kategoriassa
Tuotteet 1 – 30 / 8474
Tuotteita/sivu
1.
RFX See-me XL turvaliivi ammatt...
Arvio: 6.83 €/kpl
RFX See-me XL turvaliivi ammattikäyttöön, keltainen
Tuote# 19547280_TP0016.83 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. siirtopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Korkean näkyvyyden varoitusliivi, luokka 2, sopii 165?180 cm pitkille henkilöille. Suuri painatusalue liivin etu- ja tak...
Väri: keltainen
Varastosaldo: Vähintään 102606 kpl
2.
Muunneltava kauluri, monivärinen
Arvio: 2.62 €/kpl
Muunneltava kauluri, monivärinen
Tuote# M_52_TP4232.62 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
The biggest European lanyard manufacturer from Poland with a factory online shop, available 24/7. Custom-designed tube b...
Väri: monivärinen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
3.
Elevate Heros-t-paita, lyhyet hihat, mi...
Arvio: 6.49 €/kpl
Elevate Heros-t-paita, lyhyet hihat, miesten, valkoinen
Tuote# 3802801_TP0016.49 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. siirtopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Sisäpuolen merkintämahdollisuudet . Label poistettavissa mukavuuden lisäämiseksi. . Tubular knit. Pyöreä kaula-aukko. Ka...
Väri: valkoinen
Varastosaldo: Vähintään 5455 kpl
4.
Huopa Menex blanket, sininen
Arvio: 0.00 €/kpl
Huopa Menex blanket, sininen
Tuote# AP741275-06A_TP4190.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. brodeeraus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Anti-pilling polar fleece blanket, 180 g/m².
Väri: sininen
Varastosaldo: Vähintään 5307 kpl
5.
Reeva-esiliina, 180 g/m², musta
Arvio: 6.36 €/kpl
Reeva-esiliina, 180 g/m², musta
Tuote# 11271200_TP0016.36 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Reeva-keittiöesiliina on siisti ja käytännöllinen. Painetulla logolla tai ilman, esiliina suojaa vaatteita aina ruoanlai...
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 18654 kpl
6.
Elevate Calgary miesten lyhythihainen p...
Arvio: 16.28 €/kpl
Elevate Calgary miesten lyhythihainen pikeepaita, valkoinen
Tuote# 3808001_TP00116.28 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. siirtopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Kaulus tasaista ribbineuletta. Resorihihansuut. Nappilistassa kaksi nappia . Pick-Stitch details. Satiininen niskateippi...
Väri: valkoinen
Varastosaldo: Vähintään 397 kpl
7.
20" Oho-sateenvarjo, taitettava...
Arvio: 6.88 €/kpl
20" Oho-sateenvarjo, taitettava, musta
Tuote# 19547886_TP0016.88 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Oho 20" sateenvarjo on helppo säilyttää pienen kokonsa ansiosta. Sateenvarjo on kokoontaitettava ja sen mukana tulee pus...
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 12010 kpl
8.
Elevate Level-pipo, musta
Arvio: 7.30 €/kpl
Elevate Level-pipo, musta
Tuote# 11105301_TP0017.30 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. brodeeraus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Kaksikerroksinen pipo. Brändimerkki.1x1 Ribbineulos100% AkryyliBrodeeraus fixed - eteen - 100 x 40 mm - max color : 12.
Väri: musta
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
9.
Elevate Irwin-pipo, musta
Arvio: 4.18 €/kpl
Elevate Irwin-pipo, musta
Tuote# 19548700_TP0014.18 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 500kpl
Sis. brodeeraus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Yksikerroksinen pipo, kaksinkerroin käännetty reuna. Neulottu pipo, jossa on kaksinkertainen taitettu reuna. Koko 58 cm...
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 54733 kpl
10.
Elevate Langley miesten softshelltakki,...
Arvio: 65.98 €/kpl
Elevate Langley miesten softshelltakki, antrasiitti
Tuote# 3931195_TP00165.98 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
5000 mm vedenpitävä ja 3000 g/m² hengittävä. Three layer bonded: Woven 4-way stretch, TPU, Microfleece. Irrottava huppu...
Väri: antrasiitti
Varastosaldo: Vähintään 193 kpl
11.
Elevate San Diego -lakki, musta
Arvio: 6.19 €/kpl
Elevate San Diego -lakki, musta
Tuote# 11101200_TP0016.19 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. siirtopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Metalliset pujotusreiät. Kangaskoukku ja kiinnike. Lakki 100 % puuvillaa, tarranauhakiinnitys. Koko 58 cm.Puuvilla twill...
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 9232 kpl
12.
21,5" Ida-sateenvarjo, taitetta...
Arvio: 5.97 €/kpl
21,5" Ida-sateenvarjo, taitettava, valkoinen
Tuote# 10905203_TP0015.97 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Ida 21,5" kokoontaitettava sateenvarjo on pieni ja kompakti, mutta suojaa erinomaisesti sateelta. Manuaalisen liukujärje...
Väri: valkoinen
Varastosaldo: Vähintään 5669 kpl
13.
Elevate Nanaimo miesten lyhythihainen t...
Arvio: 11.11 €/kpl
Elevate Nanaimo miesten lyhythihainen t-paita, musta
Tuote# 3801199_TP00111.11 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. siirtopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Kaulus tasaista ribbineuletta. Pyöreä kaula-aukko. Pick-Stitch details. Satin shoulder to shoulder tape. Tuotemerkki sii...
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 911 kpl
14.
23" Lisa-sateenvarjo puukahvall...
Arvio: 10.24 €/kpl
23" Lisa-sateenvarjo puukahvalla, automaattisesti avautuva, musta
Tuote# 19547903_TP00110.24 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. siirtopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Lisa 23" -sateenvarjo on todellinen bestseller. Automaattisen avautuva järjestelmän ansiosta sateenvarjo voidaan avata n...
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 12539 kpl
15.
Elevate Nanaimo naisten lyhythihainen t...
Arvio: 11.11 €/kpl
Elevate Nanaimo naisten lyhythihainen t-paita, musta
Tuote# 3801299_TP00111.11 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. siirtopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Kaulus tasaista ribbineuletta. Pyöreä kaula-aukko. Pick-Stitch details. Satin shoulder to shoulder tape. Tuotemerkki sii...
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 852 kpl
16.
RFX Watch-out XL turvaliivi pus...
Arvio: 8.19 €/kpl
RFX Watch-out XL turvaliivi pussissa ammattikäyttöön, neon-keltainen
Tuote# 10401000_TP0018.19 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Korkean näkyvyyden turvaliivi, luokka 2, sopii 165?180 cm pitkille henkilöille. Toimitetaan saman värisessä pussissa, jo...
Väri: neon-keltainen
Varastosaldo: Vähintään 4923 kpl
17.
Elevate Heros-t-paita, lyhyet hihat, mi...
Arvio: 6.49 €/kpl
Elevate Heros-t-paita, lyhyet hihat, miesten, musta
Tuote# 3802899_TP0016.49 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. siirtopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Sisäpuolen merkintämahdollisuudet . Label poistettavissa mukavuuden lisäämiseksi. . Tubular knit. Pyöreä kaula-aukko. Ka...
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 1915 kpl
18.
Viera-esiliina, 240 g/m², borde...
Arvio: 9.98 €/kpl
Viera-esiliina, 240 g/m², bordeaux
Tuote# 19538479_TP0019.98 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Riippumatta siitä, onko se varustettu logolla vai ilman, vaatteiden suojaaminen ruoanlaiton aikana on helppoa Viera-esil...
Väri: bordeaux
Varastosaldo: Vähintään 3554 kpl
19.
Elevate Charon naisten huppari, musta
Arvio: 23.49 €/kpl
Elevate Charon naisten huppari, musta
Tuote# 3823490_TP00123.49 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. brodeeraus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Mahdollisuus logomerkitä myös niskaan. Leikattava tuotelappu takaa käyttömukavuuden. Hupussa on kiristysnyöri. Kenguruta...
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 176 kpl
20.
RFX See-me XL turvaliivi ammatt...
Arvio: 6.83 €/kpl
RFX See-me XL turvaliivi ammattikäyttöön, oranssi
Tuote# 19538546_TP0016.83 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. siirtopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Korkean näkyvyyden varoitusliivi, luokka 2, sopii 165?180 cm pitkille henkilöille. Suuri painatusalue liivin etu- ja tak...
Väri: oranssi
Varastosaldo: Vähintään 21957 kpl
21.
21,5" Ida-sateenvarjo, taitetta...
Arvio: 5.97 €/kpl
21,5" Ida-sateenvarjo, taitettava, musta
Tuote# 10905200_TP0015.97 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Ida 21,5" kokoontaitettava sateenvarjo on pieni ja kompakti, mutta suojaa erinomaisesti sateelta. Manuaalisen liukujärje...
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 10809 kpl
22.
Hattu Braz hat, oranssi
Arvio: 0.00 €/kpl
Hattu Braz hat, oranssi
Tuote# AP791198-03_TP4190.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Coloured, unisex fashion hat (without band). Made of polyester.
Väri: oranssi
Varastosaldo: Vähintään 15376 kpl
23.
20" Oho-sateenvarjo, taitettava...
Arvio: 8.02 €/kpl
20" Oho-sateenvarjo, taitettava, punainen
Tuote# 19547887_TP0018.02 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. siirtopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Oho 20" sateenvarjo on helppo säilyttää pienen kokonsa ansiosta. Sateenvarjo on kokoontaitettava ja sen mukana tulee pus...
Väri: punainen
Varastosaldo: Vähintään 6585 kpl
24.
Elevate Mani miesten performance fleece...
Arvio: 58.85 €/kpl
Elevate Mani miesten performance fleecetakki, vetoketjullinen, musta
Tuote# 3948099_TP00158.85 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Neljään suuntaan joustava stretch-kangas. Thumb holes. Reflective details. Sisämyrskyläppä ja leukasuoja. Sisäpuolella p...
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 116 kpl
25.
Viera-esiliina, 240 g/m², tumma...
Arvio: 9.98 €/kpl
Viera-esiliina, 240 g/m², tummansininen
Tuote# 19538478_TP0019.98 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Riippumatta siitä, onko se varustettu logolla vai ilman, vaatteiden suojaaminen ruoanlaiton aikana on helppoa Viera-esil...
Väri: tummansininen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
26.
23" Lisa-sateenvarjo puukahvall...
Arvio: 10.24 €/kpl
23" Lisa-sateenvarjo puukahvalla, automaattisesti avautuva, valkoinen
Tuote# 19547890_TP00110.24 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. siirtopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Lisa 23" -sateenvarjo on todellinen bestseller. Automaattisen avautuva järjestelmän ansiosta sateenvarjo voidaan avata n...
Väri: valkoinen
Varastosaldo: Vähintään 8966 kpl
27.
20" Oho-sateenvarjo, taitettava...
Arvio: 6.88 €/kpl
20" Oho-sateenvarjo, taitettava, tummansininen
Tuote# 19547889_TP0016.88 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Oho 20" sateenvarjo on helppo säilyttää pienen kokonsa ansiosta. Sateenvarjo on kokoontaitettava ja sen mukana tulee pus...
Väri: tummansininen
Varastosaldo: Vähintään 1202 kpl
28.
23" Jova-sateenvarjo, puinen va...
Arvio: 7.70 €/kpl
23" Jova-sateenvarjo, puinen varsi ja kahva, valkoinen
Tuote# 10906800_TP0017.70 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
23" sateevarjo, jossa puukahva ja runko sekä metalliruoteet.PolyesterSilkkipainatus - 1. paneeli - 270 x 180 mm - max co...
Väri: valkoinen
Varastosaldo: Vähintään 8444 kpl
29.
20" Oho-sateenvarjo, taitettava...
Arvio: 7.81 €/kpl
20" Oho-sateenvarjo, taitettava, valkoinen
Tuote# 19547888_TP0017.81 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 200kpl
Sis. sublimaatio,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Oho 20" sateenvarjo on helppo säilyttää pienen kokonsa ansiosta. Sateenvarjo on kokoontaitettava ja sen mukana tulee pus...
Väri: valkoinen
Varastosaldo: Vähintään 15674 kpl
30.
Sateenvarjo Ziant umbrella, pun...
Arvio: 0.00 €/kpl
Sateenvarjo Ziant umbrella, punainen
Tuote# AP741691-05_TP4190.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. digitaalinen siirtopainat,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Manual folding umbrella with 8 panels, metal shaft and frame. In matching colour pouch. 170T polyester.
Väri: punainen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
Asiakaskohtaaminen B2B-liiketoiminnassa
Asiakaskohtaamisissa B2B-liiketoiminnassa on tarkoitus esitellä markkinointitarkoituksessa tuotteita ja palveluja, selvitellä yhteistön mahdollisuuksia, ratkaista ongelmia. B2B asiakakohtaamisessa harvemmin myydään mitään, kuten B2C-puolella, vaan tähtäin on pidemmällä. Pelkkä kuulumisten vaihtaminenkin on asiakaskohtaaminen, vaikka tulokset voivatkin olla aika kaukana tulevaisuudessa.
Oleellista asiakaskohtaamisessa on tunnistaa ja ymmärtää asiakkaan toimialaa, ymmärtää asiakkaan tarpeet. Kotiläksyt pitää tehdä mahdollisimman huolella ennen kohtaamista. Myös omat tuotteet pitää tuntea, pystyä esittelemään ja kertomaan, mitä hyötyjä asiakas saa markkinoimistasi tuotteista. Liiketoimintaympäristö toimialaa koskevasta lainsäädännöstä ja sen muutoksista lähtien on tunnettava. Asiantuntijuus, kunhan se ei vaikuta arroganssilta, on arvokasta.
Kekseliäisyys ja innovatiivisuus asiakkaan liiketoiminnan suhteen on positiivista. Myynnillisiä tuloksia saa, kun paneutuu myös kehittämään yhdessä asiakkaan kanssa tämän liiketoimintaa. Arvokas kumppani on sellainen joka osaa ja pystyy auttamaan asiakasta saavuttamaan tavoitteensa.
Asiakaskohtaamisessa on saatava asiakas kokemaan, että myymäsi tuotteet ja/tai palvelut tuovat lisäarvoa tämän liiketoiminnalle. Tämä on oltava selvää jo omien tuotteiden esitteissä. Kohtaamisessa syvennetään ja selvennettään omien tuotteiden esittely- ja mainosmateriaaleista löytyvää tietoa.
Parhaat asiakassuhteet rakennetaan pitkäjänteisesti. Asiakas sitoutetaan prosessin myötä. Tässä prosessissa opitaan samalla asiakkaan toimialaa, ja kartoitetaan tämän tarpeita, joihin omat tuotteet tuovat siis lisäarvoa. Prosessin aikana myös omaa tuotetta on mahdollista kehittää asiakkaan tarpeiden suuntaan.
Kohtaamistilanteessa on myös psykologiaa ja henkilökemiaa. Rempseä tyyli toimii, jos henkilö, joka edustaa asiakasta, on myös rempseä. Hiljaiselle pohdiskelijalle ei kannata remeltää ja suoltaa väliin vitsejä, vaikka tämä tosiaan toimisikin toisenlaisen persoonan kanssa.
Asiakas odottaa aina asiantuntemusta tälle esiteltävistä tuotteista ja palveluista. Oma tuote olisi tunnettava joka puolelta. Tarvittaessa oman tuotteen vähemmän tutut ominaisuudet on käytävä etukäteen läpi omassa yrityksessä niistä parhaiten tietävien asiatuntijoiden kanssa.
Myynti, myös asiakaskohtaaminen, on ryhmätyötä oman yrityksen sisällä. Koko organisaation pitää tukea myyntitapahtumaa.
On tärkeää vahvistaa tarjotun palvelun synnyttämää brändimielikuvaa. Brändillä tarkoitetaan yrityksen toimintatapaa, yrityksen toimintakulttuuria, yrityksen positiota markkinoilla jne., jota brändi visuaalisen ilmeen on tarkoitus ilmentää. Moderni liikemerkki, logo tai visuaalinen ilme kertoo dynaamisesta yrityksestä ja toimintakulttuurista, klassisempi logo puolestaan saattaa kertoa luotettavuudesta, vakaudesta ja pitkäjänteisyydestä. Vanhahtava visuaalinen ilme saattaa herättää kysymyksiä yrityksen pysymisestä mukana nopean kehityksen tahdissa.
Yrityslahjat, asiakaslahjat, liikelahjat, mainostekstiilit ym auttavat synnyttämään haluttua brändimielikuvaa asiakkaan mielessä. Päivittäin näkyvä logo ja visuaalinen ilme muistuttavat asiakasta niistä asioista joiden halutaan jäävän asiakkaan mieleen, kuten uniikki, moderni palvelu, helposti tavoitettava, läheinen. etc. Parhaassa tapauksessa brändituote jopa auttaa luomaan tunnesiteen asiakkaan ja brändin välille. Alkuperäisellä Hankkijan logolla varustettu Hankkija-lippis on monelle edelleen rakas vaikka yritys ja sen logo ovat läpikäyneet mittavia muutoksia.
Jos asiakas saadaan ottamaan käyttöön asiakastapaamisen yhteydessä annettu visuaalisen ilmeen mukainen asiakaslahja, tukee se tehokkaasti myynnin pitkä tähtäimen tavoitteita. Asiakas tuskin ostaa mitään siksi, että saa kohtaamisessa logopainetun t-paidan tai kangaskassin, mutta se muistuttaa kohtaamisesta ja yrityksen brändistä, palveluista ja tuotteista pitkään.
Lue myös:
Liikelahjat ja yrityslahjat Kiinassa
Haptinen palaute koskettavaa markkinointia
Miksi asiakkaan sitouttaminen tunnetasolla on tärkeää yritykselle?
Näin saat parhaan hyödyn kesälahjoistasi
Brändin pitkäjännitteinen rakentaminen
Valoa lisää joka päivä kesä tulossa
Kesän liikelahjat ja asiakaslahjat
Kesälahjat, nyt on jo kiire!
Kesälahjat ja -kampanjat 2018
Miksi henkilökunnan sitouttaminen on tärkeää?
Joulun liikelahjat asiakkaille ja yhteistyökumppaneille
Mielekkäät henkilöstölahjat jouluksi
Joulun parhaat mainoslahjat ovat monella kotimaisia
Vinkkejä yrityksen joululahjan hankintaan
Joulun liikelahjat vinkit ja ideat yrityksille
Liikelahjat ja joululahjat ovat markkinointia
Miten valitsin yrityksen joululahjat viime vuonna
Asiakaslahjojen ideointi: anna vuodenaikojen tunnelmien inspiroida
Liikelahjojen antaminen mitä, kenelle ja milloin?
Kuusi vinkkiä varainhankintaan
Brändin yhtenäisen ilmeen tärkeydestä
Onko brändin huolellinen ja pitkäjännitteinen rakentaminen kannattavaa?
Miksi brändin yhtenäinen visuaalinen ilme on tärkeä?
Kuinka brändi positioidaan?
Liikelahja vahvistaa brändiä
Brändäyksessä värillä on väliä
Kuinka luoda yrityskuva joka muistetaan?
Aiheeseen liittyviä tuotteita:
- Pikinik-kylmäreput
- Piknik-korit
- Piknik-viltit
- Piknik-aterimet
- Grillaustarvikkeet
- Liikelahjat
- Selfiekepit
- Kesälahjat yritykselle
Yrityksen joululahjat
Kodin tuotteet omalla logolla
Vapaa-ajantuotteet yrityksen logolla
Asiakaslahjat omalla logolla
Liikelahjat painatuksella
Yrityslahjat painatuksella
Brändituotteet omalla logolla tai painatuksella
Mainoslahjat painatuksella
- Mainostekstiilit
Yhteenkuuluvuutta mainostekstiileillä ja brändivaatteilla
Yhteenkuuluvuuden tunteen luominen etätyötekijöille voi olla haasteellista. Yrityksen brändihupparit ja muut mainostekstiilit ovat edullinen ja hyödyllinen tapa parantaa sekä yhteenkuuluvuutta että viihtyvyyttä. Bränditekstiileillä voit panostaa mukavuuteen ja olla rento, samalla kun ammattimaisuus säilyy. Videopalaverissa  on hyvä näyttää että lippua pidetään korkealla! Mainostekstiilit pitävät sisällään useampia tuoteryhmiä, esim pyyhkeet yrityksen logolla ovat myös suosittuja mainostekstiilejä, mutta tässä blogi käsittelemme mainostekstiilejä ensisijaisesti brändi- ja yritysvaatteiden kautta. 
Mistä siis brändivaatteissa on kyse?
Tunnetusti lähes kaikki menestyvät brändit käyttävät mainostekstiilejä osana brändistrategiaansa. Brändivaatteet voivat olla esimerkiksi yrityksen logolla tai nimellä varustettuja paitoja, takkeja, huppareita tai lippiksiä. Brändivaatteiden avulla on helppo tuoda yhtenäinen ilme ja identiteti tutuksi koko joukkueelle, luodakseen yhteenkuuluvuutta. Brändivaatteet luovat tunnetta siitä, että kaikki työntekijät ovat osa samaa tiimiä ja että heillä on yhteinen tavoite.
Brändivaatteiden henkilöstö voi kokea olevansa osa suurempaa kokonaisuutta ja että heidän roolinsa yrityksessä on merkittävä. Brändivaatteiden käyttö edistää myös yrityksen brändiä ja markkinointia. Kun yrityksen jäsenet käyttävät brändivaatteita, he samalla mainostavat yritystä. Tämä auttaa kasvattamaan yrityksen näkyvyyttä ja tunnettuutta. Parhaassa tapauksessa brändivaatteilla voi olla jopa vaikutusta yrityksen sisäiseen ilmapiiriin. Maailman vahvimmat brändit ovatkin ymmärtäneet tämän ja käyttävät aktiivisesti brändivaatteita luodakseen yhteenkuuluvuutta ja edistääkseen brändiään. Siksi brändivaattet ovatkin osa niin monen menestyvän yrityksen brändistrategiaa.
Lue myös:
Miksi brändin yhtenäinen visuaalinen ilme on tärkeä?
Berkeley, kun haluat erottua yritysvaatetuksella
Fanituotteet ovat iso bisnes urheiluseuroille ja bändeille
Painetut t-paidat ovat muotia
Sisäinen markkinointi ja tehokkaampi etätyö
Aiheeseen liittyviä tuotteita:
- Mainostekstiilit
- T-paidat painatuksella
- Hupparit painatuksella
- Vastuullisemmat hupparit painatuksella
- Vastuullisemmat mainostekstiilit
- Pyyhkeet logolla
Asiakaskohtaamisissa B2B-liiketoiminnassa on tarkoitus esitellä markkinointitarkoituksessa tuotteita ja palveluja, selvitellä yhteistön mahdollisuuksia, ratkaista ongelmia. B2B asiakakohtaamisessa harvemmin myydään mitään, kuten B2C-puolella, vaan tähtäin on pidemmällä. Pelkkä kuulumisten vaihtaminenkin on asiakaskohtaaminen, vaikka tulokset voivatkin olla aika kaukana tulevaisuudessa.
Oleellista asiakaskohtaamisessa on tunnistaa ja ymmärtää asiakkaan toimialaa, ymmärtää asiakkaan tarpeet. Kotiläksyt pitää tehdä mahdollisimman huolella ennen kohtaamista. Myös omat tuotteet pitää tuntea, pystyä esittelemään ja kertomaan, mitä hyötyjä asiakas saa markkinoimistasi tuotteista. Liiketoimintaympäristö toimialaa koskevasta lainsäädännöstä ja sen muutoksista lähtien on tunnettava. Asiantuntijuus, kunhan se ei vaikuta arroganssilta, on arvokasta.
Kekseliäisyys ja innovatiivisuus asiakkaan liiketoiminnan suhteen on positiivista. Myynnillisiä tuloksia saa, kun paneutuu myös kehittämään yhdessä asiakkaan kanssa tämän liiketoimintaa. Arvokas kumppani on sellainen joka osaa ja pystyy auttamaan asiakasta saavuttamaan tavoitteensa.
Asiakaskohtaamisessa on saatava asiakas kokemaan, että myymäsi tuotteet ja/tai palvelut tuovat lisäarvoa tämän liiketoiminnalle. Tämä on oltava selvää jo omien tuotteiden esitteissä. Kohtaamisessa syvennetään ja selvennettään omien tuotteiden esittely- ja mainosmateriaaleista löytyvää tietoa.
Parhaat asiakassuhteet rakennetaan pitkäjänteisesti. Asiakas sitoutetaan prosessin myötä. Tässä prosessissa opitaan samalla asiakkaan toimialaa, ja kartoitetaan tämän tarpeita, joihin omat tuotteet tuovat siis lisäarvoa. Prosessin aikana myös omaa tuotetta on mahdollista kehittää asiakkaan tarpeiden suuntaan.
Kohtaamistilanteessa on myös psykologiaa ja henkilökemiaa. Rempseä tyyli toimii, jos henkilö, joka edustaa asiakasta, on myös rempseä. Hiljaiselle pohdiskelijalle ei kannata remeltää ja suoltaa väliin vitsejä, vaikka tämä tosiaan toimisikin toisenlaisen persoonan kanssa.
Asiakas odottaa aina asiantuntemusta tälle esiteltävistä tuotteista ja palveluista. Oma tuote olisi tunnettava joka puolelta. Tarvittaessa oman tuotteen vähemmän tutut ominaisuudet on käytävä etukäteen läpi omassa yrityksessä niistä parhaiten tietävien asiatuntijoiden kanssa.
Myynti, myös asiakaskohtaaminen, on ryhmätyötä oman yrityksen sisällä. Koko organisaation pitää tukea myyntitapahtumaa.
On tärkeää vahvistaa tarjotun palvelun synnyttämää brändimielikuvaa. Brändillä tarkoitetaan yrityksen toimintatapaa, yrityksen toimintakulttuuria, yrityksen positiota markkinoilla jne., jota brändi visuaalisen ilmeen on tarkoitus ilmentää. Moderni liikemerkki, logo tai visuaalinen ilme kertoo dynaamisesta yrityksestä ja toimintakulttuurista, klassisempi logo puolestaan saattaa kertoa luotettavuudesta, vakaudesta ja pitkäjänteisyydestä. Vanhahtava visuaalinen ilme saattaa herättää kysymyksiä yrityksen pysymisestä mukana nopean kehityksen tahdissa.
Yrityslahjat, asiakaslahjat, liikelahjat, mainostekstiilit ym auttavat synnyttämään haluttua brändimielikuvaa asiakkaan mielessä. Päivittäin näkyvä logo ja visuaalinen ilme muistuttavat asiakasta niistä asioista joiden halutaan jäävän asiakkaan mieleen, kuten uniikki, moderni palvelu, helposti tavoitettava, läheinen. etc. Parhaassa tapauksessa brändituote jopa auttaa luomaan tunnesiteen asiakkaan ja brändin välille. Alkuperäisellä Hankkijan logolla varustettu Hankkija-lippis on monelle edelleen rakas vaikka yritys ja sen logo ovat läpikäyneet mittavia muutoksia.
Jos asiakas saadaan ottamaan käyttöön asiakastapaamisen yhteydessä annettu visuaalisen ilmeen mukainen asiakaslahja, tukee se tehokkaasti myynnin pitkä tähtäimen tavoitteita. Asiakas tuskin ostaa mitään siksi, että saa kohtaamisessa logopainetun t-paidan tai kangaskassin, mutta se muistuttaa kohtaamisesta ja yrityksen brändistä, palveluista ja tuotteista pitkään.
Lue myös:
Liikelahjat ja yrityslahjat Kiinassa
Haptinen palaute koskettavaa markkinointia
Miksi asiakkaan sitouttaminen tunnetasolla on tärkeää yritykselle?
Näin saat parhaan hyödyn kesälahjoistasi
Brändin pitkäjännitteinen rakentaminen
Valoa lisää joka päivä kesä tulossa
Kesän liikelahjat ja asiakaslahjat
Kesälahjat, nyt on jo kiire!
Kesälahjat ja -kampanjat 2018
Miksi henkilökunnan sitouttaminen on tärkeää?
Joulun liikelahjat asiakkaille ja yhteistyökumppaneille
Mielekkäät henkilöstölahjat jouluksi
Joulun parhaat mainoslahjat ovat monella kotimaisia
Vinkkejä yrityksen joululahjan hankintaan
Joulun liikelahjat vinkit ja ideat yrityksille
Liikelahjat ja joululahjat ovat markkinointia
Miten valitsin yrityksen joululahjat viime vuonna
Asiakaslahjojen ideointi: anna vuodenaikojen tunnelmien inspiroida
Liikelahjojen antaminen mitä, kenelle ja milloin?
Kuusi vinkkiä varainhankintaan
Brändin yhtenäisen ilmeen tärkeydestä
Onko brändin huolellinen ja pitkäjännitteinen rakentaminen kannattavaa?
Miksi brändin yhtenäinen visuaalinen ilme on tärkeä?
Kuinka brändi positioidaan?
Liikelahja vahvistaa brändiä
Brändäyksessä värillä on väliä
Kuinka luoda yrityskuva joka muistetaan?
Aiheeseen liittyviä tuotteita:
- Pikinik-kylmäreput
- Piknik-korit
- Piknik-viltit
- Piknik-aterimet
- Grillaustarvikkeet
- Liikelahjat
- Selfiekepit
- Kesälahjat yritykselle
Yrityksen joululahjat
Kodin tuotteet omalla logolla
Vapaa-ajantuotteet yrityksen logolla
Asiakaslahjat omalla logolla
Liikelahjat painatuksella
Yrityslahjat painatuksella
Brändituotteet omalla logolla tai painatuksella
Mainoslahjat painatuksella
- Mainostekstiilit
Yhteenkuuluvuutta mainostekstiileillä ja brändivaatteilla
Yhteenkuuluvuuden tunteen luominen etätyötekijöille voi olla haasteellista. Yrityksen brändihupparit ja muut mainostekstiilit ovat edullinen ja hyödyllinen tapa parantaa sekä yhteenkuuluvuutta että viihtyvyyttä. Bränditekstiileillä voit panostaa mukavuuteen ja olla rento, samalla kun ammattimaisuus säilyy. Videopalaverissa  on hyvä näyttää että lippua pidetään korkealla! Mainostekstiilit pitävät sisällään useampia tuoteryhmiä, esim pyyhkeet yrityksen logolla ovat myös suosittuja mainostekstiilejä, mutta tässä blogi käsittelemme mainostekstiilejä ensisijaisesti brändi- ja yritysvaatteiden kautta. 
Mistä siis brändivaatteissa on kyse?
Tunnetusti lähes kaikki menestyvät brändit käyttävät mainostekstiilejä osana brändistrategiaansa. Brändivaatteet voivat olla esimerkiksi yrityksen logolla tai nimellä varustettuja paitoja, takkeja, huppareita tai lippiksiä. Brändivaatteiden avulla on helppo tuoda yhtenäinen ilme ja identiteti tutuksi koko joukkueelle, luodakseen yhteenkuuluvuutta. Brändivaatteet luovat tunnetta siitä, että kaikki työntekijät ovat osa samaa tiimiä ja että heillä on yhteinen tavoite.
Brändivaatteiden henkilöstö voi kokea olevansa osa suurempaa kokonaisuutta ja että heidän roolinsa yrityksessä on merkittävä. Brändivaatteiden käyttö edistää myös yrityksen brändiä ja markkinointia. Kun yrityksen jäsenet käyttävät brändivaatteita, he samalla mainostavat yritystä. Tämä auttaa kasvattamaan yrityksen näkyvyyttä ja tunnettuutta. Parhaassa tapauksessa brändivaatteilla voi olla jopa vaikutusta yrityksen sisäiseen ilmapiiriin. Maailman vahvimmat brändit ovatkin ymmärtäneet tämän ja käyttävät aktiivisesti brändivaatteita luodakseen yhteenkuuluvuutta ja edistääkseen brändiään. Siksi brändivaattet ovatkin osa niin monen menestyvän yrityksen brändistrategiaa.
Lue myös:
Miksi brändin yhtenäinen visuaalinen ilme on tärkeä?
Berkeley, kun haluat erottua yritysvaatetuksella
Fanituotteet ovat iso bisnes urheiluseuroille ja bändeille
Painetut t-paidat ovat muotia
Sisäinen markkinointi ja tehokkaampi etätyö
Aiheeseen liittyviä tuotteita:
- Mainostekstiilit
- T-paidat painatuksella
- Hupparit painatuksella
- Vastuullisemmat hupparit painatuksella
- Vastuullisemmat mainostekstiilit
- Pyyhkeet logolla
Katso myös:
Liikelahjat yrityksen logolla, Yrityslahjat, Kotimaiset yrityslahjat, Logotuotteet, Brändituotteet, Asiakaslahjat, Mainostuotteet, Oheistuotteet, Fanituotteet, Jakotuotteet, Promotuotteet, Kotimaiset liikelahjat, Yritysvaatteet, Mainosvaatteet, Toimistotarvikkeet logolla, Messukassit painatuksella, Messukarkit omalla painatuksella, Messukynät painatuksella, Kasvomaskit logolla, Yrityksen joululahjat, Brodeeraus, Mainoslahjat, Mainoskarkit, Mukit, Mainoskynät, Hupparit, Lippikset, Golfvarjot, Juomapullot, Kangaskassit, Viikonloppulaukut, Vastuullisemmat lippikset, Vastuullisemmat pipot, Vastuullisemmat pikeepaidat, Vastuullisemmat hupparit, Vastuullisemmat T-paidat
Mitä muut asiakkaat ovat sanoneet?
"......kiitos kun neuvoit pitäytymään brodeerauksessa, erittäin tyylikkäät essut !
Palvelunne on ensiluokkaista, kiitos tähänastisesta..."
Sanna M., tampere
Pheebs esiliina 200 g/m² kierrätetystä puuvillasta, luonnollinen
Logo: brodeeraus rinta
Logo: brodeeraus rinta
"...Fleece-takit ovat hyvät.
Kiitos ja mukavaa kesää!😊
..."
Mari L., rantasalmi
Tremblant miesten takki, harmaa-kanerva
Logo: brodeeraus vasen sanka
Logo: brodeeraus vasen sanka
"...Avasin paketin ja näyttää oikein hyvältä!..."
Heli R.,
T-paita Cool Fit Niagara
Logo: Painatus, 1-v
Logo: Painatus, 1-v
"...Kiitos!
Oikein mukavat!
Hyvää joulua!
..."
Janne A., helsinki
Pikee Cool Fit Ottawa
Logo: Painatus, 1-v
Logo: Painatus, 1-v
"...Hei,
Tarkastin muutaman tuotteen.
Olivat ok, samoin painatus oli ok...."
Osmo L., espoo
21,5" 3-osainen automaattisesti avautuva ja sulkeutuva sateenvarjo
Logo: Painatus, siirtokuva
Logo: Painatus, siirtokuva
"...Olen todelle tyytyväinen palveluunne!
Kaikki sujui helposti ja nopeasti. Tarjoukset tulivat heti, samoin oikovedokset.
Toimitus oli myöskin luvatun mukainen. Taisi jopa tulla vähän nopeammin, kun oli luvattu.
Ja tietysti tärkeintä, että itse tuotteet vaikuttavat myös hyviltä...."
Elviira P., forssa
23" automaattinen perinteinen sateenvarjo
Logo: Painatus, 1-v
Logo: Painatus, 1-v
"...Kiitos palvelusta se oli hyvää ja nopeaa.
..."
Ville K., iisalmi
Pikee Calgary
Logo: Brodeeraus, 4000t
Logo: Brodeeraus, 4000t
"...Palveluanne voisin kommentoida erittäin joustavaksi ja toimivaksi.
Mielellani teen yhteistyötä kanssanne jatkosakin...."
Erja M., helsinki
Esiliina
Logo: Painatus, siirtokuva
Logo: Painatus, siirtokuva
"...Olen erittäin tyytyväinen nopeaan ja joustavaan palveluunne. Vaikka aikataulu oli äärimmäisen tiukka, saapuivat varjot 2 päivää etuajassa, mikä oli ilahduttavaa ja helpottavaa...."
Maria S., helsinki
30" golf-sateenvarjo
Logo: Painatus, 1-v
Logo: Painatus, 1-v
"...Olemme olleet tyytyväisiä palveluun. Erityisesti oli mukava juttu, että
pystyitte myös auttamaan aineiston teossa...."
Katariina J., helsinki
Esiliina
Logo: Painatus, 4-v
Logo: Painatus, 4-v
"...Toimintanne on ollut ystävällistä, nopeaa, kiinnostunut asiakkaasta, palvelualtis, informoinut nopeasti tilaukseen vaihdetusta tuotteesta...."
Tarmo T., helsinki
23" automaattinen sateenvarjo
Logo: Ei merkintää
Logo: Ei merkintää
"...Olen ollut tyytyväinen palveluunne ja liivithän tulivat todella nopeasti!! Minulla ei ole mitään negatiivista sanottavaa palvelusta. Palataan asiaan heti, kun tarvitsemme lisätäydennystä liivien osalta. ..."
Niina K., helsinki
Turvaliivi pussissa
Logo: Painatus, 1-v
Logo: Painatus, 1-v
"...Servicen har varit utmärkt...."
Micki K., porvoo
US-BASIC San Diego-lakki
Logo: Brodeeraus, 4000t
Logo: Brodeeraus, 4000t
"...Varjot olivat juuri sellaisia kuin toivoimme...."
Evelina K., helsinki
23 läpinäkyvä sateenvarjo
Logo: Painatus, 3-v
Logo: Painatus, 3-v
"...Kiitos,asiointi kanssanne on ollut helppoa siten miellyttävää.
..."
Johanna M., helsinki
Sateenvarjo 23"
Logo: Painatus, 1-v
Logo: Painatus, 1-v
"...Yhteistyö on ollut joustavaa ja sujuvaa, kiitokset siitä. Ei valittamista :) ..."
Virva J., liminka
20" sateenvarjo
Logo: Painatus, 1-v
Logo: Painatus, 1-v
"...Palvelu ollut kiitettävää jälleen, kiitos ja hyvää kevättä täältä etelä-pohjanmaan kevättulvien keskeltä !
..."
Elina V., kuortane
Turvaliivit
Logo: Painatus, 1-v
Logo: Painatus, 1-v
"...Syitä miksi valitsimme taas teidät olivat mm. hinnoittelun selkeys ja sujuva toiminta..."
Marja-Liisa K., seinäjoki
Pitkä essu
Logo: Brodeeraus, 4000t
Logo: Brodeeraus, 4000t
"...Kaikki sujui alusta lähtien mallikkaasti, ja lopullinen tuotekin saapui
viikkoja aikatauluja edellä. Pelkästään positiivista sanottavaa!..."
Petri S., helsinki
Automaattisateenvarjo 23"
Logo: Painatus, 1-v
Logo: Painatus, 1-v
"...Kuvaus: palautetta toiminnastanne: * Erinomainen toiminnanohjausjärjestelmä, nykyaikainen, sähköinen myös asiakkaalle päin! Nopea ja ammattitaitoinen asiakaspalvelu kaikin puolin! * Tulen varmasti käyttämään Talencon palveluja tulevaisuudessakin. * Arvosana: 10 + ! ..."
Mari P., vantaa
Golf Sateenvarjo
Logo: Painatus, 1-v
Logo: Painatus, 1-v
"...oikein hyvältä näyttää. Kiitos!..."
Claes v., jorvas
RYAN. Lippalakki kierrätyspuuvillaa (280 g/m²), beige
Logo: brodeeraus eteen 12-väri
Logo: brodeeraus eteen 12-väri