| Kodin tekstiilit | Muut tekstiilit | Paidat ja neuleet | Pyyhkeet ja kylpytakit | Päähineet | Sadevarusteet | Takit ja hupparit | Urheilutekstiilit - siirto | Vauvan tekstiilit - siirto
Brändit
Kaikki tuotteet tässä kategoriassa
Tuotteet 1 – 30 / 8474
Tuotteita/sivu
1.
PU 41 lenkkarit BLANCOS, valkoi...
Arvio: 0.00 €/kpl
PU 41 lenkkarit BLANCOS, valkoinen
Tuote# MO2041-06_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. silkki-siirtopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Kevyet lenkkarit PU:sta, näissä on kuminen ulkopohja ja polyesterinauhat. Koko: 41. Toimitetaan valkoisessa kenkälaatiko...
Väri: valkoinen
Varastosaldo: Vähintään 802 kpl
2.
Jouluinen neulottu pipo AURIGA,...
Arvio: 0.00 €/kpl
Jouluinen neulottu pipo AURIGA, punainen
Tuote# CX1534-05_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. brodeeraus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Neulottu tonttupipo. Materiaali pehmeää RPET polyesteria.<br>Dimensions : 20X23CM
Väri: punainen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
3.
PU 42 lenkkarit BLANCOS, valkoi...
Arvio: 0.00 €/kpl
PU 42 lenkkarit BLANCOS, valkoinen
Tuote# MO2042-06_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. silkki-siirtopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Kevyet lenkkarit PU:sta, näissä on kuminen ulkopohja ja polyesterinauhat. Koko: 42. Toimitetaan valkoisessa kenkälaatiko...
Väri: valkoinen
Varastosaldo: Vähintään 1572 kpl
4.
Heijastava baseball-lippis RAYS...
Arvio: 0.00 €/kpl
Heijastava baseball-lippis RAYS, matta-hopea
Tuote# MO6982-16_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. silkki-siirtopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
5-paneelinen baseball-lippis, heijastavaa 190T-polyesteriä. Takana tarrakiinnitys. Koko 7 1/4.<br>Dimensions : 22X16X12C...
Väri: matta-hopea
Varastosaldo: Vähintään 7534 kpl
5.
Lenkkarit PU 40 BLANCOS, valkoi...
Arvio: 0.00 €/kpl
Lenkkarit PU 40 BLANCOS, valkoinen
Tuote# MO2040-06_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. silkki-siirtopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Kevyet lenkkarit PU:sta, näissä on kuminen ulkopohja ja polyesterinauhat. Koko: 40. Toimitetaan valkoisessa kenkälaatiko...
Väri: valkoinen
Varastosaldo: Vähintään 776 kpl
6.
PU 44 lenkkarit BLANCOS, valkoi...
Arvio: 0.00 €/kpl
PU 44 lenkkarit BLANCOS, valkoinen
Tuote# MO2044-06_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. silkki-siirtopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Kevyet lenkkarit PU:sta, näissä on kuminen ulkopohja ja polyesterinauhat. Koko: 44. Toimitetaan valkoisessa kenkälaatiko...
Väri: valkoinen
Varastosaldo: Vähintään 773 kpl
7.
PU 43 lenkkarit BLANCOS, valkoi...
Arvio: 0.00 €/kpl
PU 43 lenkkarit BLANCOS, valkoinen
Tuote# MO2043-06_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. silkki-siirtopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Kevyet lenkkarit PU:sta, näissä on kuminen ulkopohja ja polyesterinauhat. Koko: 43. Toimitetaan valkoisessa kenkälaatiko...
Väri: valkoinen
Varastosaldo: Vähintään 1687 kpl
8.
Päytätabletti BUON APPETITO, be...
Arvio: 0.00 €/kpl
Päytätabletti BUON APPETITO, beige
Tuote# MO6959-13_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. lasermerkkaus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Korkkinen pöytätabletti. Paksuus 3 mm. Koko: 40x30 cm.<br>Dimensions : 40X30X0,3CM
Väri: beige
Varastosaldo: Vähintään 19096 kpl
9.
Sateenvarjo kokoontaitettava MI...
Arvio: 0.00 €/kpl
Sateenvarjo kokoontaitettava MINIBRELLA, musta
Tuote# MO6968-03_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Ultrakevyt, kolmeen osaan taittuva 19 tuuman manuaalisesti avattava tuulenpitävä sateenvarjo 30D pongee polyesteristä, j...
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 2727 kpl
10.
PU 45 lenkkarit BLANCOS, valkoi...
Arvio: 0.00 €/kpl
PU 45 lenkkarit BLANCOS, valkoinen
Tuote# MO2045-06_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. silkki-siirtopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Kevyet lenkkarit PU:sta, näissä on kuminen ulkopohja ja polyesterinauhat. Koko: 45. Toimitetaan valkoisessa kenkälaatiko...
Väri: valkoinen
Varastosaldo: Vähintään 848 kpl
11.
Lenkkarit PU koko 46 BLANCOS, v...
Arvio: 0.00 €/kpl
Lenkkarit PU koko 46 BLANCOS, valkoinen
Tuote# MO2246-06_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. silkki-siirtopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Kevyet PU-lenkkarit, joissa on kuminen ulkopohja ja polyesterinauhat. Koko: 46. Valkoisessa kenkälaatikossa. Lenkkareide...
Väri: valkoinen
Varastosaldo: Vähintään 961 kpl
12.
Kokoontaitettava sateenvarjo DR...
Arvio: 0.00 €/kpl
Kokoontaitettava sateenvarjo DRIP, musta
Tuote# MO2092-03_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
21 tuuman kahteen osaan taittuva, automaattisesti avautuva ja tuulenpitävä sateenvarjo 190T-polypuuvillamateriaalista. T...
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 342 kpl
13.
Kosketusnäyttökäsineet LESPORT,...
Arvio: 0.00 €/kpl
Kosketusnäyttökäsineet LESPORT, musta
Tuote# MO2076-03_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Älypuhelimelle tarkoitetut urheilusormikkaat polyesteriä. Kaksi sormea, joissa on kosketustoiminto ja liukastumista estä...
Väri: musta
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
14.
Lenkkarit PU 37 BLANCOS, valkoi...
Arvio: 0.00 €/kpl
Lenkkarit PU 37 BLANCOS, valkoinen
Tuote# MO2037-06_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. silkki-siirtopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Kevyet lenkkarit PU:sta, näissä on kuminen ulkopohja ja polyesterinauhat. Koko: 37. Toimitetaan valkoisessa kenkälaatiko...
Väri: valkoinen
Varastosaldo: Vähintään 828 kpl
15.
Lenkkarit PU koko 47 BLANCOS, v...
Arvio: 0.00 €/kpl
Lenkkarit PU koko 47 BLANCOS, valkoinen
Tuote# MO2247-06_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. silkki-siirtopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Kevyet PU-lenkkarit, joissa on kuminen ulkopohja ja polyesterinauhat. Koko: 47. Valkoisessa kenkälaatikossa. Lenkkareide...
Väri: valkoinen
Varastosaldo: Vähintään 976 kpl
16.
Puuvillainen hupullinen vauvan ...
Arvio: 0.00 €/kpl
Puuvillainen hupullinen vauvan pyy HUGME, valkoinen
Tuote# MO2253-06_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. brodeeraus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Puuvillainen hupullinen vauvapyyhe. 300 gr/m².<br>Dimensions : 75X75CM
Väri: valkoinen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
17.
Kierrätetty puuvilla Keittiöesi...
Arvio: 0.00 €/kpl
Kierrätetty puuvilla Keittiöesilii CUINA, musta
Tuote# MO2265-03_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Säädettävä keittiöesiliina, jossa 1 etutasku, 220 gr/m² kierrätettyä puuvillaa. 80 % kierrätettyä puuvillaa, 20 % tavall...
Väri: musta
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
18.
Kierrätetty puuvilla Keittiöesi...
Arvio: 0.00 €/kpl
Kierrätetty puuvilla Keittiöesilii CUINA, harmaa
Tuote# MO2265-07_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Säädettävä keittiöesiliina, jossa 1 etutasku, 220 gr/m² kierrätettyä puuvillaa. 80 % kierrätettyä puuvillaa, 20 % tavall...
Väri: harmaa
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
19.
Kierrätetty puuvilla Keittiöesi...
Arvio: 0.00 €/kpl
Kierrätetty puuvilla Keittiöesilii CUINA, beige
Tuote# MO2265-13_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. silkkipainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Säädettävä keittiöesiliina, jossa 1 etutasku, 220 gr/m² kierrätettyä puuvillaa. 80 % kierrätettyä puuvillaa, 20 % tavall...
Väri: beige
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
20.
SEAQUAL® Hammam-pyyhe 70x140cm ...
Arvio: 0.00 €/kpl
SEAQUAL® Hammam-pyyhe 70x140cm MAR, sininen
Tuote# MO2057-04_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. brodeeraus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Kierrätyskankaista valmistettu hamam-pyyhe. 70 % kierrätettyä puuvillaa ja 30 % kierrätettyä polyesteriä SEAQUAL® YARN. ...
Väri: sininen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
21.
SEAQUAL® Hammam-pyyhe 70x140cm ...
Arvio: 0.00 €/kpl
SEAQUAL® Hammam-pyyhe 70x140cm MAR, harmaa
Tuote# MO2057-07_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. brodeeraus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Kierrätyskankaista valmistettu hamam-pyyhe. 70 % kierrätettyä puuvillaa ja 30 % kierrätettyä polyesteriä SEAQUAL® YARN. ...
Väri: harmaa
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
22.
SEAQUAL® Hammam-pyyhe 70x140cm ...
Arvio: 0.00 €/kpl
SEAQUAL® Hammam-pyyhe 70x140cm MAR, turkoosi
Tuote# MO2057-12_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. brodeeraus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Kierrätyskankaista valmistettu hamam-pyyhe. 70 % kierrätettyä puuvillaa ja 30 % kierrätettyä polyesteriä SEAQUAL® YARN. ...
Väri: turkoosi
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
23.
SEAQUAL® Hammam-pyyhe 100x170 c...
Arvio: 0.00 €/kpl
SEAQUAL® Hammam-pyyhe 100x170 c WAVE, sininen
Tuote# MO2058-04_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. brodeeraus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Kierrätyskankaista valmistettu hammam-pyyhe. 70 % kierrätettyä puuvillaa ja 30 % kierrätettyä polyesteriä SEAQUAL® YARN...
Väri: sininen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
24.
SEAQUAL® Hammam-pyyhe 100x170 c...
Arvio: 0.00 €/kpl
SEAQUAL® Hammam-pyyhe 100x170 c WAVE, harmaa
Tuote# MO2058-07_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. brodeeraus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Kierrätyskankaista valmistettu hammam-pyyhe. 70 % kierrätettyä puuvillaa ja 30 % kierrätettyä polyesteriä SEAQUAL® YARN...
Väri: harmaa
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
25.
SEAQUAL® Hammam-pyyhe 100x170 c...
Arvio: 0.00 €/kpl
SEAQUAL® Hammam-pyyhe 100x170 c WAVE, turkoosi
Tuote# MO2058-12_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. brodeeraus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Kierrätyskankaista valmistettu hammam-pyyhe. 70 % kierrätettyä puuvillaa ja 30 % kierrätettyä polyesteriä SEAQUAL® YARN...
Väri: turkoosi
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
26.
SEAQUAL® pyyhe 70x140cm SAND, s...
Arvio: 0.00 €/kpl
SEAQUAL® pyyhe 70x140cm SAND, sininen
Tuote# MO2059-04_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. brodeeraus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Kierrätyskankaista valmistettu ekologinen jacquard-pyyhe. 70 % kierrätettyä puuvillaa ja 30 % kierrätettyä polyesteriä S...
Väri: sininen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
27.
SEAQUAL® pyyhe 70x140cm SAND, h...
Arvio: 0.00 €/kpl
SEAQUAL® pyyhe 70x140cm SAND, harmaa
Tuote# MO2059-07_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. brodeeraus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Kierrätyskankaista valmistettu ekologinen jacquard-pyyhe. 70 % kierrätettyä puuvillaa ja 30 % kierrätettyä polyesteriä S...
Väri: harmaa
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
28.
SEAQUAL® pyyhe 70x140cm SAND, t...
Arvio: 0.00 €/kpl
SEAQUAL® pyyhe 70x140cm SAND, turkoosi
Tuote# MO2059-12_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. brodeeraus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Kierrätyskankaista valmistettu ekologinen jacquard-pyyhe. 70 % kierrätettyä puuvillaa ja 30 % kierrätettyä polyesteriä S...
Väri: turkoosi
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
29.
SEAQUAL® pyyhe 100x170cm WATER,...
Arvio: 0.00 €/kpl
SEAQUAL® pyyhe 100x170cm WATER, sininen
Tuote# MO2060-04_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. brodeeraus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Kierrätyskankaista valmistettu ekologinen jacquard-pyyhe. 70 % kierrätettyä puuvillaa ja 30 % kierrätettyä polyesteriä S...
Väri: sininen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
30.
SEAQUAL® pyyhe 100x170cm WATER,...
Arvio: 0.00 €/kpl
SEAQUAL® pyyhe 100x170cm WATER, harmaa
Tuote# MO2060-07_TP0470.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. brodeeraus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Kierrätyskankaista valmistettu ekologinen jacquard-pyyhe. 70 % kierrätettyä puuvillaa ja 30 % kierrätettyä polyesteriä S...
Väri: harmaa
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
Asiakaskohtaaminen B2B-liiketoiminnassa
Asiakaskohtaamisissa B2B-liiketoiminnassa on tarkoitus esitellä markkinointitarkoituksessa tuotteita ja palveluja, selvitellä yhteistön mahdollisuuksia, ratkaista ongelmia. B2B asiakakohtaamisessa harvemmin myydään mitään, kuten B2C-puolella, vaan tähtäin on pidemmällä. Pelkkä kuulumisten vaihtaminenkin on asiakaskohtaaminen, vaikka tulokset voivatkin olla aika kaukana tulevaisuudessa.
Oleellista asiakaskohtaamisessa on tunnistaa ja ymmärtää asiakkaan toimialaa, ymmärtää asiakkaan tarpeet. Kotiläksyt pitää tehdä mahdollisimman huolella ennen kohtaamista. Myös omat tuotteet pitää tuntea, pystyä esittelemään ja kertomaan, mitä hyötyjä asiakas saa markkinoimistasi tuotteista. Liiketoimintaympäristö toimialaa koskevasta lainsäädännöstä ja sen muutoksista lähtien on tunnettava. Asiantuntijuus, kunhan se ei vaikuta arroganssilta, on arvokasta.
Kekseliäisyys ja innovatiivisuus asiakkaan liiketoiminnan suhteen on positiivista. Myynnillisiä tuloksia saa, kun paneutuu myös kehittämään yhdessä asiakkaan kanssa tämän liiketoimintaa. Arvokas kumppani on sellainen joka osaa ja pystyy auttamaan asiakasta saavuttamaan tavoitteensa.
Asiakaskohtaamisessa on saatava asiakas kokemaan, että myymäsi tuotteet ja/tai palvelut tuovat lisäarvoa tämän liiketoiminnalle. Tämä on oltava selvää jo omien tuotteiden esitteissä. Kohtaamisessa syvennetään ja selvennettään omien tuotteiden esittely- ja mainosmateriaaleista löytyvää tietoa.
Parhaat asiakassuhteet rakennetaan pitkäjänteisesti. Asiakas sitoutetaan prosessin myötä. Tässä prosessissa opitaan samalla asiakkaan toimialaa, ja kartoitetaan tämän tarpeita, joihin omat tuotteet tuovat siis lisäarvoa. Prosessin aikana myös omaa tuotetta on mahdollista kehittää asiakkaan tarpeiden suuntaan.
Kohtaamistilanteessa on myös psykologiaa ja henkilökemiaa. Rempseä tyyli toimii, jos henkilö, joka edustaa asiakasta, on myös rempseä. Hiljaiselle pohdiskelijalle ei kannata remeltää ja suoltaa väliin vitsejä, vaikka tämä tosiaan toimisikin toisenlaisen persoonan kanssa.
Asiakas odottaa aina asiantuntemusta tälle esiteltävistä tuotteista ja palveluista. Oma tuote olisi tunnettava joka puolelta. Tarvittaessa oman tuotteen vähemmän tutut ominaisuudet on käytävä etukäteen läpi omassa yrityksessä niistä parhaiten tietävien asiatuntijoiden kanssa.
Myynti, myös asiakaskohtaaminen, on ryhmätyötä oman yrityksen sisällä. Koko organisaation pitää tukea myyntitapahtumaa.
On tärkeää vahvistaa tarjotun palvelun synnyttämää brändimielikuvaa. Brändillä tarkoitetaan yrityksen toimintatapaa, yrityksen toimintakulttuuria, yrityksen positiota markkinoilla jne., jota brändi visuaalisen ilmeen on tarkoitus ilmentää. Moderni liikemerkki, logo tai visuaalinen ilme kertoo dynaamisesta yrityksestä ja toimintakulttuurista, klassisempi logo puolestaan saattaa kertoa luotettavuudesta, vakaudesta ja pitkäjänteisyydestä. Vanhahtava visuaalinen ilme saattaa herättää kysymyksiä yrityksen pysymisestä mukana nopean kehityksen tahdissa.
Yrityslahjat, asiakaslahjat, liikelahjat, mainostekstiilit ym auttavat synnyttämään haluttua brändimielikuvaa asiakkaan mielessä. Päivittäin näkyvä logo ja visuaalinen ilme muistuttavat asiakasta niistä asioista joiden halutaan jäävän asiakkaan mieleen, kuten uniikki, moderni palvelu, helposti tavoitettava, läheinen. etc. Parhaassa tapauksessa brändituote jopa auttaa luomaan tunnesiteen asiakkaan ja brändin välille. Alkuperäisellä Hankkijan logolla varustettu Hankkija-lippis on monelle edelleen rakas vaikka yritys ja sen logo ovat läpikäyneet mittavia muutoksia.
Jos asiakas saadaan ottamaan käyttöön asiakastapaamisen yhteydessä annettu visuaalisen ilmeen mukainen asiakaslahja, tukee se tehokkaasti myynnin pitkä tähtäimen tavoitteita. Asiakas tuskin ostaa mitään siksi, että saa kohtaamisessa logopainetun t-paidan tai kangaskassin, mutta se muistuttaa kohtaamisesta ja yrityksen brändistä, palveluista ja tuotteista pitkään.
Lue myös:
Liikelahjat ja yrityslahjat Kiinassa
Haptinen palaute koskettavaa markkinointia
Miksi asiakkaan sitouttaminen tunnetasolla on tärkeää yritykselle?
Näin saat parhaan hyödyn kesälahjoistasi
Brändin pitkäjännitteinen rakentaminen
Valoa lisää joka päivä kesä tulossa
Kesän liikelahjat ja asiakaslahjat
Kesälahjat, nyt on jo kiire!
Kesälahjat ja -kampanjat 2018
Miksi henkilökunnan sitouttaminen on tärkeää?
Joulun liikelahjat asiakkaille ja yhteistyökumppaneille
Mielekkäät henkilöstölahjat jouluksi
Joulun parhaat mainoslahjat ovat monella kotimaisia
Vinkkejä yrityksen joululahjan hankintaan
Joulun liikelahjat vinkit ja ideat yrityksille
Liikelahjat ja joululahjat ovat markkinointia
Miten valitsin yrityksen joululahjat viime vuonna
Asiakaslahjojen ideointi: anna vuodenaikojen tunnelmien inspiroida
Liikelahjojen antaminen mitä, kenelle ja milloin?
Kuusi vinkkiä varainhankintaan
Brändin yhtenäisen ilmeen tärkeydestä
Onko brändin huolellinen ja pitkäjännitteinen rakentaminen kannattavaa?
Miksi brändin yhtenäinen visuaalinen ilme on tärkeä?
Kuinka brändi positioidaan?
Liikelahja vahvistaa brändiä
Brändäyksessä värillä on väliä
Kuinka luoda yrityskuva joka muistetaan?
Aiheeseen liittyviä tuotteita:
- Pikinik-kylmäreput
- Piknik-korit
- Piknik-viltit
- Piknik-aterimet
- Grillaustarvikkeet
- Liikelahjat
- Selfiekepit
- Kesälahjat yritykselle
Yrityksen joululahjat
Kodin tuotteet omalla logolla
Vapaa-ajantuotteet yrityksen logolla
Asiakaslahjat omalla logolla
Liikelahjat painatuksella
Yrityslahjat painatuksella
Brändituotteet omalla logolla tai painatuksella
Mainoslahjat painatuksella
- Mainostekstiilit
Yhteenkuuluvuutta mainostekstiileillä ja brändivaatteilla
Yhteenkuuluvuuden tunteen luominen etätyötekijöille voi olla haasteellista. Yrityksen brändihupparit ja muut mainostekstiilit ovat edullinen ja hyödyllinen tapa parantaa sekä yhteenkuuluvuutta että viihtyvyyttä. Bränditekstiileillä voit panostaa mukavuuteen ja olla rento, samalla kun ammattimaisuus säilyy. Videopalaverissa&nbsp; on hyvä näyttää että lippua pidetään korkealla! Mainostekstiilit pitävät sisällään useampia tuoteryhmiä, esim pyyhkeet yrityksen logolla ovat myös suosittuja mainostekstiilejä, mutta tässä blogi käsittelemme mainostekstiilejä ensisijaisesti brändi- ja yritysvaatteiden kautta.&nbsp;
Mistä siis brändivaatteissa on kyse?
Tunnetusti lähes kaikki menestyvät brändit käyttävät mainostekstiilejä osana brändistrategiaansa. Brändivaatteet voivat olla esimerkiksi yrityksen logolla tai nimellä varustettuja paitoja, takkeja, huppareita tai lippiksiä. Brändivaatteiden avulla on helppo tuoda yhtenäinen ilme ja identiteti tutuksi koko joukkueelle, luodakseen yhteenkuuluvuutta. Brändivaatteet luovat tunnetta siitä, että kaikki työntekijät ovat osa samaa tiimiä ja että heillä on yhteinen tavoite.
Brändivaatteiden henkilöstö voi kokea olevansa osa suurempaa kokonaisuutta ja että heidän roolinsa yrityksessä on merkittävä. Brändivaatteiden käyttö edistää myös yrityksen brändiä ja markkinointia. Kun yrityksen jäsenet käyttävät brändivaatteita, he samalla mainostavat yritystä. Tämä auttaa kasvattamaan yrityksen näkyvyyttä ja tunnettuutta. Parhaassa tapauksessa brändivaatteilla voi olla jopa vaikutusta yrityksen sisäiseen ilmapiiriin. Maailman vahvimmat brändit ovatkin ymmärtäneet tämän ja käyttävät aktiivisesti brändivaatteita luodakseen yhteenkuuluvuutta ja edistääkseen brändiään. Siksi brändivaattet ovatkin osa niin monen menestyvän yrityksen brändistrategiaa.
Lue myös:
Miksi brändin yhtenäinen visuaalinen ilme on tärkeä?
Berkeley, kun haluat erottua yritysvaatetuksella
Fanituotteet ovat iso bisnes urheiluseuroille ja bändeille
Painetut t-paidat ovat muotia
Sisäinen markkinointi ja tehokkaampi etätyö
Aiheeseen liittyviä tuotteita:
- Mainostekstiilit
- T-paidat painatuksella
- Hupparit painatuksella
- Vastuullisemmat hupparit painatuksella
- Vastuullisemmat mainostekstiilit
- Pyyhkeet logolla
Asiakaskohtaamisissa B2B-liiketoiminnassa on tarkoitus esitellä markkinointitarkoituksessa tuotteita ja palveluja, selvitellä yhteistön mahdollisuuksia, ratkaista ongelmia. B2B asiakakohtaamisessa harvemmin myydään mitään, kuten B2C-puolella, vaan tähtäin on pidemmällä. Pelkkä kuulumisten vaihtaminenkin on asiakaskohtaaminen, vaikka tulokset voivatkin olla aika kaukana tulevaisuudessa.
Oleellista asiakaskohtaamisessa on tunnistaa ja ymmärtää asiakkaan toimialaa, ymmärtää asiakkaan tarpeet. Kotiläksyt pitää tehdä mahdollisimman huolella ennen kohtaamista. Myös omat tuotteet pitää tuntea, pystyä esittelemään ja kertomaan, mitä hyötyjä asiakas saa markkinoimistasi tuotteista. Liiketoimintaympäristö toimialaa koskevasta lainsäädännöstä ja sen muutoksista lähtien on tunnettava. Asiantuntijuus, kunhan se ei vaikuta arroganssilta, on arvokasta.
Kekseliäisyys ja innovatiivisuus asiakkaan liiketoiminnan suhteen on positiivista. Myynnillisiä tuloksia saa, kun paneutuu myös kehittämään yhdessä asiakkaan kanssa tämän liiketoimintaa. Arvokas kumppani on sellainen joka osaa ja pystyy auttamaan asiakasta saavuttamaan tavoitteensa.
Asiakaskohtaamisessa on saatava asiakas kokemaan, että myymäsi tuotteet ja/tai palvelut tuovat lisäarvoa tämän liiketoiminnalle. Tämä on oltava selvää jo omien tuotteiden esitteissä. Kohtaamisessa syvennetään ja selvennettään omien tuotteiden esittely- ja mainosmateriaaleista löytyvää tietoa.
Parhaat asiakassuhteet rakennetaan pitkäjänteisesti. Asiakas sitoutetaan prosessin myötä. Tässä prosessissa opitaan samalla asiakkaan toimialaa, ja kartoitetaan tämän tarpeita, joihin omat tuotteet tuovat siis lisäarvoa. Prosessin aikana myös omaa tuotetta on mahdollista kehittää asiakkaan tarpeiden suuntaan.
Kohtaamistilanteessa on myös psykologiaa ja henkilökemiaa. Rempseä tyyli toimii, jos henkilö, joka edustaa asiakasta, on myös rempseä. Hiljaiselle pohdiskelijalle ei kannata remeltää ja suoltaa väliin vitsejä, vaikka tämä tosiaan toimisikin toisenlaisen persoonan kanssa.
Asiakas odottaa aina asiantuntemusta tälle esiteltävistä tuotteista ja palveluista. Oma tuote olisi tunnettava joka puolelta. Tarvittaessa oman tuotteen vähemmän tutut ominaisuudet on käytävä etukäteen läpi omassa yrityksessä niistä parhaiten tietävien asiatuntijoiden kanssa.
Myynti, myös asiakaskohtaaminen, on ryhmätyötä oman yrityksen sisällä. Koko organisaation pitää tukea myyntitapahtumaa.
On tärkeää vahvistaa tarjotun palvelun synnyttämää brändimielikuvaa. Brändillä tarkoitetaan yrityksen toimintatapaa, yrityksen toimintakulttuuria, yrityksen positiota markkinoilla jne., jota brändi visuaalisen ilmeen on tarkoitus ilmentää. Moderni liikemerkki, logo tai visuaalinen ilme kertoo dynaamisesta yrityksestä ja toimintakulttuurista, klassisempi logo puolestaan saattaa kertoa luotettavuudesta, vakaudesta ja pitkäjänteisyydestä. Vanhahtava visuaalinen ilme saattaa herättää kysymyksiä yrityksen pysymisestä mukana nopean kehityksen tahdissa.
Yrityslahjat, asiakaslahjat, liikelahjat, mainostekstiilit ym auttavat synnyttämään haluttua brändimielikuvaa asiakkaan mielessä. Päivittäin näkyvä logo ja visuaalinen ilme muistuttavat asiakasta niistä asioista joiden halutaan jäävän asiakkaan mieleen, kuten uniikki, moderni palvelu, helposti tavoitettava, läheinen. etc. Parhaassa tapauksessa brändituote jopa auttaa luomaan tunnesiteen asiakkaan ja brändin välille. Alkuperäisellä Hankkijan logolla varustettu Hankkija-lippis on monelle edelleen rakas vaikka yritys ja sen logo ovat läpikäyneet mittavia muutoksia.
Jos asiakas saadaan ottamaan käyttöön asiakastapaamisen yhteydessä annettu visuaalisen ilmeen mukainen asiakaslahja, tukee se tehokkaasti myynnin pitkä tähtäimen tavoitteita. Asiakas tuskin ostaa mitään siksi, että saa kohtaamisessa logopainetun t-paidan tai kangaskassin, mutta se muistuttaa kohtaamisesta ja yrityksen brändistä, palveluista ja tuotteista pitkään.
Lue myös:
Liikelahjat ja yrityslahjat Kiinassa
Haptinen palaute koskettavaa markkinointia
Miksi asiakkaan sitouttaminen tunnetasolla on tärkeää yritykselle?
Näin saat parhaan hyödyn kesälahjoistasi
Brändin pitkäjännitteinen rakentaminen
Valoa lisää joka päivä kesä tulossa
Kesän liikelahjat ja asiakaslahjat
Kesälahjat, nyt on jo kiire!
Kesälahjat ja -kampanjat 2018
Miksi henkilökunnan sitouttaminen on tärkeää?
Joulun liikelahjat asiakkaille ja yhteistyökumppaneille
Mielekkäät henkilöstölahjat jouluksi
Joulun parhaat mainoslahjat ovat monella kotimaisia
Vinkkejä yrityksen joululahjan hankintaan
Joulun liikelahjat vinkit ja ideat yrityksille
Liikelahjat ja joululahjat ovat markkinointia
Miten valitsin yrityksen joululahjat viime vuonna
Asiakaslahjojen ideointi: anna vuodenaikojen tunnelmien inspiroida
Liikelahjojen antaminen mitä, kenelle ja milloin?
Kuusi vinkkiä varainhankintaan
Brändin yhtenäisen ilmeen tärkeydestä
Onko brändin huolellinen ja pitkäjännitteinen rakentaminen kannattavaa?
Miksi brändin yhtenäinen visuaalinen ilme on tärkeä?
Kuinka brändi positioidaan?
Liikelahja vahvistaa brändiä
Brändäyksessä värillä on väliä
Kuinka luoda yrityskuva joka muistetaan?
Aiheeseen liittyviä tuotteita:
- Pikinik-kylmäreput
- Piknik-korit
- Piknik-viltit
- Piknik-aterimet
- Grillaustarvikkeet
- Liikelahjat
- Selfiekepit
- Kesälahjat yritykselle
Yrityksen joululahjat
Kodin tuotteet omalla logolla
Vapaa-ajantuotteet yrityksen logolla
Asiakaslahjat omalla logolla
Liikelahjat painatuksella
Yrityslahjat painatuksella
Brändituotteet omalla logolla tai painatuksella
Mainoslahjat painatuksella
- Mainostekstiilit
Yhteenkuuluvuutta mainostekstiileillä ja brändivaatteilla
Yhteenkuuluvuuden tunteen luominen etätyötekijöille voi olla haasteellista. Yrityksen brändihupparit ja muut mainostekstiilit ovat edullinen ja hyödyllinen tapa parantaa sekä yhteenkuuluvuutta että viihtyvyyttä. Bränditekstiileillä voit panostaa mukavuuteen ja olla rento, samalla kun ammattimaisuus säilyy. Videopalaverissa&nbsp; on hyvä näyttää että lippua pidetään korkealla! Mainostekstiilit pitävät sisällään useampia tuoteryhmiä, esim pyyhkeet yrityksen logolla ovat myös suosittuja mainostekstiilejä, mutta tässä blogi käsittelemme mainostekstiilejä ensisijaisesti brändi- ja yritysvaatteiden kautta.&nbsp;
Mistä siis brändivaatteissa on kyse?
Tunnetusti lähes kaikki menestyvät brändit käyttävät mainostekstiilejä osana brändistrategiaansa. Brändivaatteet voivat olla esimerkiksi yrityksen logolla tai nimellä varustettuja paitoja, takkeja, huppareita tai lippiksiä. Brändivaatteiden avulla on helppo tuoda yhtenäinen ilme ja identiteti tutuksi koko joukkueelle, luodakseen yhteenkuuluvuutta. Brändivaatteet luovat tunnetta siitä, että kaikki työntekijät ovat osa samaa tiimiä ja että heillä on yhteinen tavoite.
Brändivaatteiden henkilöstö voi kokea olevansa osa suurempaa kokonaisuutta ja että heidän roolinsa yrityksessä on merkittävä. Brändivaatteiden käyttö edistää myös yrityksen brändiä ja markkinointia. Kun yrityksen jäsenet käyttävät brändivaatteita, he samalla mainostavat yritystä. Tämä auttaa kasvattamaan yrityksen näkyvyyttä ja tunnettuutta. Parhaassa tapauksessa brändivaatteilla voi olla jopa vaikutusta yrityksen sisäiseen ilmapiiriin. Maailman vahvimmat brändit ovatkin ymmärtäneet tämän ja käyttävät aktiivisesti brändivaatteita luodakseen yhteenkuuluvuutta ja edistääkseen brändiään. Siksi brändivaattet ovatkin osa niin monen menestyvän yrityksen brändistrategiaa.
Lue myös:
Miksi brändin yhtenäinen visuaalinen ilme on tärkeä?
Berkeley, kun haluat erottua yritysvaatetuksella
Fanituotteet ovat iso bisnes urheiluseuroille ja bändeille
Painetut t-paidat ovat muotia
Sisäinen markkinointi ja tehokkaampi etätyö
Aiheeseen liittyviä tuotteita:
- Mainostekstiilit
- T-paidat painatuksella
- Hupparit painatuksella
- Vastuullisemmat hupparit painatuksella
- Vastuullisemmat mainostekstiilit
- Pyyhkeet logolla
Katso myös:
Liikelahjat yrityksen logolla, Yrityslahjat, Kotimaiset yrityslahjat, Logotuotteet, Brändituotteet, Asiakaslahjat, Mainostuotteet, Oheistuotteet, Fanituotteet, Jakotuotteet, Promotuotteet, Kotimaiset liikelahjat, Yritysvaatteet, Mainosvaatteet, Toimistotarvikkeet logolla, Messukassit painatuksella, Messukarkit omalla painatuksella, Messukynät painatuksella, Kasvomaskit logolla, Yrityksen joululahjat, Brodeeraus, Mainoslahjat, Mainoskarkit, Mukit, Mainoskynät, Hupparit, Lippikset, Golfvarjot, Juomapullot, Kangaskassit, Viikonloppulaukut, Vastuullisemmat lippikset, Vastuullisemmat pipot, Vastuullisemmat pikeepaidat, Vastuullisemmat hupparit, Vastuullisemmat T-paidat
Mitä muut asiakkaat ovat sanoneet?
"......kiitos kun neuvoit pitäytymään brodeerauksessa, erittäin tyylikkäät essut !
Palvelunne on ensiluokkaista, kiitos tähänastisesta..."
Sanna M., tampere
Pheebs esiliina 200 g/m² kierrätetystä puuvillasta, luonnollinen
Logo: brodeeraus rinta
Logo: brodeeraus rinta
"...Fleece-takit ovat hyvät.
Kiitos ja mukavaa kesää!😊
..."
Mari L., rantasalmi
Tremblant miesten takki, harmaa-kanerva
Logo: brodeeraus vasen sanka
Logo: brodeeraus vasen sanka
"...Avasin paketin ja näyttää oikein hyvältä!..."
Heli R.,
T-paita Cool Fit Niagara
Logo: Painatus, 1-v
Logo: Painatus, 1-v
"...Kiitos!
Oikein mukavat!
Hyvää joulua!
..."
Janne A., helsinki
Pikee Cool Fit Ottawa
Logo: Painatus, 1-v
Logo: Painatus, 1-v
"...Hei,
Tarkastin muutaman tuotteen.
Olivat ok, samoin painatus oli ok...."
Osmo L., espoo
21,5" 3-osainen automaattisesti avautuva ja sulkeutuva sateenvarjo
Logo: Painatus, siirtokuva
Logo: Painatus, siirtokuva
"...Olen todelle tyytyväinen palveluunne!
Kaikki sujui helposti ja nopeasti. Tarjoukset tulivat heti, samoin oikovedokset.
Toimitus oli myöskin luvatun mukainen. Taisi jopa tulla vähän nopeammin, kun oli luvattu.
Ja tietysti tärkeintä, että itse tuotteet vaikuttavat myös hyviltä...."
Elviira P., forssa
23" automaattinen perinteinen sateenvarjo
Logo: Painatus, 1-v
Logo: Painatus, 1-v
"...Kiitos palvelusta se oli hyvää ja nopeaa.
..."
Ville K., iisalmi
Pikee Calgary
Logo: Brodeeraus, 4000t
Logo: Brodeeraus, 4000t
"...Palveluanne voisin kommentoida erittäin joustavaksi ja toimivaksi.
Mielellani teen yhteistyötä kanssanne jatkosakin...."
Erja M., helsinki
Esiliina
Logo: Painatus, siirtokuva
Logo: Painatus, siirtokuva
"...Olen erittäin tyytyväinen nopeaan ja joustavaan palveluunne. Vaikka aikataulu oli äärimmäisen tiukka, saapuivat varjot 2 päivää etuajassa, mikä oli ilahduttavaa ja helpottavaa...."
Maria S., helsinki
30" golf-sateenvarjo
Logo: Painatus, 1-v
Logo: Painatus, 1-v
"...Olemme olleet tyytyväisiä palveluun. Erityisesti oli mukava juttu, että
pystyitte myös auttamaan aineiston teossa...."
Katariina J., helsinki
Esiliina
Logo: Painatus, 4-v
Logo: Painatus, 4-v
"...Toimintanne on ollut ystävällistä, nopeaa, kiinnostunut asiakkaasta, palvelualtis, informoinut nopeasti tilaukseen vaihdetusta tuotteesta...."
Tarmo T., helsinki
23" automaattinen sateenvarjo
Logo: Ei merkintää
Logo: Ei merkintää
"...Olen ollut tyytyväinen palveluunne ja liivithän tulivat todella nopeasti!! Minulla ei ole mitään negatiivista sanottavaa palvelusta. Palataan asiaan heti, kun tarvitsemme lisätäydennystä liivien osalta. ..."
Niina K., helsinki
Turvaliivi pussissa
Logo: Painatus, 1-v
Logo: Painatus, 1-v
"...Servicen har varit utmärkt...."
Micki K., porvoo
US-BASIC San Diego-lakki
Logo: Brodeeraus, 4000t
Logo: Brodeeraus, 4000t
"...Varjot olivat juuri sellaisia kuin toivoimme...."
Evelina K., helsinki
23 läpinäkyvä sateenvarjo
Logo: Painatus, 3-v
Logo: Painatus, 3-v
"...Kiitos,asiointi kanssanne on ollut helppoa siten miellyttävää.
..."
Johanna M., helsinki
Sateenvarjo 23"
Logo: Painatus, 1-v
Logo: Painatus, 1-v
"...Yhteistyö on ollut joustavaa ja sujuvaa, kiitokset siitä. Ei valittamista :) ..."
Virva J., liminka
20" sateenvarjo
Logo: Painatus, 1-v
Logo: Painatus, 1-v
"...Palvelu ollut kiitettävää jälleen, kiitos ja hyvää kevättä täältä etelä-pohjanmaan kevättulvien keskeltä !
..."
Elina V., kuortane
Turvaliivit
Logo: Painatus, 1-v
Logo: Painatus, 1-v
"...Syitä miksi valitsimme taas teidät olivat mm. hinnoittelun selkeys ja sujuva toiminta..."
Marja-Liisa K., seinäjoki
Pitkä essu
Logo: Brodeeraus, 4000t
Logo: Brodeeraus, 4000t
"...Kaikki sujui alusta lähtien mallikkaasti, ja lopullinen tuotekin saapui
viikkoja aikatauluja edellä. Pelkästään positiivista sanottavaa!..."
Petri S., helsinki
Automaattisateenvarjo 23"
Logo: Painatus, 1-v
Logo: Painatus, 1-v
"...Kuvaus: palautetta toiminnastanne: * Erinomainen toiminnanohjausjärjestelmä, nykyaikainen, sähköinen myös asiakkaalle päin! Nopea ja ammattitaitoinen asiakaspalvelu kaikin puolin! * Tulen varmasti käyttämään Talencon palveluja tulevaisuudessakin. * Arvosana: 10 + ! ..."
Mari P., vantaa
Golf Sateenvarjo
Logo: Painatus, 1-v
Logo: Painatus, 1-v
"...oikein hyvältä näyttää. Kiitos!..."
Claes v., jorvas
RYAN. Lippalakki kierrätyspuuvillaa (280 g/m²), beige
Logo: brodeeraus eteen 12-väri
Logo: brodeeraus eteen 12-väri