Suosittuja tuotteita tässä kategoriassa
Kaikki tuotteet tässä kategoriassa
Tuotteet 1 – 14 / 14
Tuotteita/sivu
Sivu
1
1.
Silmälasien puhdistaja, monivär...
Arvio: 1.55 €/kpl
Silmälasien puhdistaja, monivärinen
Tuote# M_55.ECO_TP4231.55 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
The biggest European lanyard manufacturer from Poland with a factory online shop, available 24/7. Custom-designed eco-cl...
Väri: monivärinen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
2.
Silmälasien puhdistaja, monivär...
Arvio: 1.34 €/kpl
Silmälasien puhdistaja, monivärinen
Tuote# M_55_TP4231.34 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
The biggest European lanyard manufacturer from Poland with a factory online shop, available 24/7. Custom-designed cleani...
Väri: monivärinen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
3.
Silmälasien puhdistaja Dioptry ...
Arvio: 0.00 €/kpl
Silmälasien puhdistaja Dioptry Carry custom glasses cloth, valkoinen
Tuote# AP716407_TP4190.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. sublimaatio,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Custom made, microfibre (180 g/m²) cleaning cloth for glasses in polyester pouch with velcro closure and key ring. With ...
Väri: valkoinen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
4.
Silmälasien puhdistaja Sight gl...
Arvio: 0.00 €/kpl
Silmälasien puhdistaja Sight glasses cloth, oranssi
Tuote# AP809339-03_TP4190.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Microfibre cleaning cloth for glasses, in soft plastic pouch with keyring. Size of the cloth: 130×180 mm.
Väri: oranssi
Varastosaldo: Vähintään 2368 kpl
5.
Silmälasien puhdistaja Sight gl...
Arvio: 0.00 €/kpl
Silmälasien puhdistaja Sight glasses cloth, punainen
Tuote# AP809339-05_TP4190.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Microfibre cleaning cloth for glasses, in soft plastic pouch with keyring. Size of the cloth: 130×180 mm.
Väri: punainen
Varastosaldo: Vähintään 6919 kpl
6.
Silmälasien puhdistaja Sight gl...
Arvio: 0.00 €/kpl
Silmälasien puhdistaja Sight glasses cloth, sininen
Tuote# AP809339-06_TP4190.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Microfibre cleaning cloth for glasses, in soft plastic pouch with keyring. Size of the cloth: 130×180 mm.
Väri: sininen
Varastosaldo: Vähintään 13316 kpl
7.
Silmälasien puhdistaja Vision g...
Arvio: 0.00 €/kpl
Silmälasien puhdistaja Vision glasses cloth, valkoinen
Tuote# AP809335_TP4190.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Microfibre, 230 g/m², cleaning cloth for glasses, in PVC case. Size of the cloth: 150×150 mm.
Väri: valkoinen
Varastosaldo: Vähintään 36982 kpl
8.
Silmälasien puhdistaja Dioptry ...
Arvio: 0.00 €/kpl
Silmälasien puhdistaja Dioptry XL glasses cloth, valkoinen
Tuote# AP800362_TP4190.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. sublimaatio,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Large sized microfibre (180 g/m²) cleaning cloth for glasses. Produced with unique design on request, price includes sub...
Väri: valkoinen
Varastosaldo: Vähintään 24839 kpl
9.
Silmälasien puhdistaja Bisight ...
Arvio: 0.00 €/kpl
Silmälasien puhdistaja Bisight glasses cloth, valkoinen
Tuote# AP812420_TP4190.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. sublimaatio,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Extra-thick microfibre (400 g/m²) cleaning cloth for glasses with custom grapic on front side. Price includes sublimatio...
Väri: valkoinen
Varastosaldo: Vähintään 31421 kpl
10.
Silmälasien puhdistaja Dioptry ...
Arvio: 0.00 €/kpl
Silmälasien puhdistaja Dioptry glasses cloth, valkoinen
Tuote# AP800348_TP4190.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. sublimaatio,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Microfibre (180 g/m²) cleaning cloth for glasses. Produced with unique design on request, price includes sublimation pri...
Väri: valkoinen
Varastosaldo: Vähintään 95052 kpl
11.
Silmälasien puhdistaja Dioptry ...
Arvio: 0.00 €/kpl
Silmälasien puhdistaja Dioptry RPET glasses cloth, valkoinen
Tuote# AP874015-01_TP4190.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. sublimaatio,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
100% RPET microfibre (170 g/m²) cleaning cloth for glasses. Produced with unique design on request, price includes subli...
Väri: valkoinen
Varastosaldo: Vähintään 41159 kpl
12.
Caro värillinen puhdistusliina ...
Arvio: 0.00 €/kpl
Caro värillinen puhdistusliina pieni
Tuote# 1PL01601_TP0010.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. sublimaatio,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Värillinen sublimaatiopuhdistusliina. Koko: pieni. Tämä puhdistusliina on sublimaatiopainettu toiselta puolelta ja valko...
Väri: valkoinen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
13.
Cori suuri puhdistusliina
Arvio: 0.00 €/kpl
Cori suuri puhdistusliina
Tuote# 1PL01602_TP0010.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. sublimaatio,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Sublimaatiopainettu suuri puhdistusliina (17x18 cm). Sublimaatiopainatus 1 puolella, alapuoli valkoinen. Helppo ottaa mu...
Väri: valkoinen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
14.
silmälasien puhdistaja, valkoinen
Arvio: 0.00 €/kpl
silmälasien puhdistaja, valkoinen
Tuote# AP874029-01_TP4190.00 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 1000kpl
Sis. sublimaatio,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Väri: valkoinen
Varastotuote: kysy saldo myyjältä
Tuotteet 1 – 14 / 14
Tuotteita/sivu
Sivu
1
Maailma muuttuu, pysytkö perässä?
Liikelahja-ala on murroksessa. Markkinoinnin osaaminen yrityksissä kasvaa valtavalla vauhdilla. Alan huikean nopea kansainvälistyminen on nostanut kaikkien toimijoiden rimaa. Netin käytön lisääntyminen ja uusien nettipalveluiden ilmaantuminen on vaikuttanut dramaattisesti myös liikelahja-alaan. Vastaanottajien asenteet muuttuvat. Takavuosien lähtökohta, että liikelahjojen vastaanottaja ilahtuu mistä tahansa ilmaisista tuotteista, on historiaa. Harva haluaa kulkea ympärinsä yrityksen mainostauluna jos tunnesidettä tuotemerkkiin ei ole. Vastaanottaja odottaa saavansa liikelahjoista yhä suurempaa hyötyä itselleen.Markkinoinnin päättäjät ovat reagoineet tilanteeseen asettamalla selkeitä tavoitteita liikelahja-panostuksille.Liikelahjan on vaikutettava sidosryhmiin tunnetasolla. Oli liikelahja iso tai pieni, avaimenperä tai taidelasi-maljakko, on sen saatava lahjan vastaanottaja ilahtumaan. Arvokkaamman liikela jan vaikutuksen tulee olla pitkävaikutteinen. Mitä edullisempi liikelahja sitä selkeämmin se toimii mainosmediana. Sekä arvokkaampien että edullisempien liikelahjojen on vahvistettava yrityksen visuaalista identiteettiä ja brändiä.Jotta tavoitteet toteutuisivat on suunnitteluun pakko panostaa entistä enemmän. Hyvin suunniteltu liikelahja, vaikka huulipuikko, voi ilahduttaa vastaaottajaansa tyylikkyydellään ja samalla antaa käyttäjälleen "käyttöhyödyn". Käyttäjä hyväksyy vahvasti brändätyn tuotteen koska se kuuluu asian luoteeseen. Mikäli brändäys on kömpelö menettää koko tuote kiinostavuutensa ja markkinoijan panostus valuu hukkaan.Jos huulipuikon suunnittelussa on onnistuttu ja käyttäjän hyväksyntä on saavutettu, on lopputuloksena mainosmedia joka tukee yrityksen brändiä ja luo positiivisia assosiaatioita hyvinkin pitkän aikaa. Olennaista on ylittää vastaanottajan odotukset.Tällä hetkellä suosittuja ovat tuotteet joiden avulla yrityksen visuaalista identiteettiä voidaan vahvistaa digipainatuksilla. Kun aikaisemmin moniväripainatukset ovat lähinnä olleet kansainvälisten suuryritysten herkkua niiden edellyttämien valtavien painosmäärien takia, on digitaalitekniikka mahdollistanut sen että pienempikin yritys pystyy nyt hyödyntämään huolellisesti brändättyjä liikelahjoja ilman suuria kustannuksia.Hyvä esimerkki on mikrokuituliina, tässä vaiheessa voidaan jo puhua modernista klassikosta liikelahjana. Mikrokuituliinaan voi painaa valtavan hienon ja suuren painatuksen vaikka valokuvana, on hintatasoltaan hyvinkin edullinen (1-2 euroa), kaikkien tarvitsema. Ja mikä parasta ei haittaa vaikka käyttäjällä on entuudestaan jo useampi, uudelle löytyy aina käyttöä.Trendi on kohtii korkeampaa vaatimustasoa. Tämä ei kuitenkaan tarkoita kalliimpia tuotteita harvemmille vaan sitä että panostuksilta vaaditaan parempaa tehoa ja parempaa suunnittelua. Miksi antaa lahjaa joka lähinnä ilahduttaa vastaanottajaa, jos pienellä vaivalla ja samaan hintaan voisi antaa lahja joka ilahduttaa vastaanottajaa JA tukee yrityksen visuaalista identiteettiä?Osaaminen kasvaa, vaatimukset kasvavat. Lahjojen pitää puhutella vastaanottajaa, saada aikaan mielihyvää ja samalla tukea antajan yrityskuvaa ja identiteettiä. Kyseessä ei ole ensisijaisesti hyväntekeväisyys tai edes ystävällisyys, vaan markkinointitoimenpide jonka tehtävä on olla osa yrityksen markkinointistrategiaa.Ota asia kanssamme puheeksi, autamme mielellämme.Lue myös:Taistelu muoviroskaa vastaan kiihtyyEkologisuus ja eettisyys yritysmaailman megatrendinäLiikelahja- ja logotuotetrendit 2019
Aiheeseen liittyviä tuotteita:- Liikelahjat- MIkrokuituliinat eli puhdistusliinat omalla painatuksella
Liikelahja-ala on murroksessa. Markkinoinnin osaaminen yrityksissä kasvaa valtavalla vauhdilla. Alan huikean nopea kansainvälistyminen on nostanut kaikkien toimijoiden rimaa. Netin käytön lisääntyminen ja uusien nettipalveluiden ilmaantuminen on vaikuttanut dramaattisesti myös liikelahja-alaan. Vastaanottajien asenteet muuttuvat. Takavuosien lähtökohta, että liikelahjojen vastaanottaja ilahtuu mistä tahansa ilmaisista tuotteista, on historiaa. Harva haluaa kulkea ympärinsä yrityksen mainostauluna jos tunnesidettä tuotemerkkiin ei ole. Vastaanottaja odottaa saavansa liikelahjoista yhä suurempaa hyötyä itselleen.Markkinoinnin päättäjät ovat reagoineet tilanteeseen asettamalla selkeitä tavoitteita liikelahja-panostuksille.Liikelahjan on vaikutettava sidosryhmiin tunnetasolla. Oli liikelahja iso tai pieni, avaimenperä tai taidelasi-maljakko, on sen saatava lahjan vastaanottaja ilahtumaan. Arvokkaamman liikela jan vaikutuksen tulee olla pitkävaikutteinen. Mitä edullisempi liikelahja sitä selkeämmin se toimii mainosmediana. Sekä arvokkaampien että edullisempien liikelahjojen on vahvistettava yrityksen visuaalista identiteettiä ja brändiä.Jotta tavoitteet toteutuisivat on suunnitteluun pakko panostaa entistä enemmän. Hyvin suunniteltu liikelahja, vaikka huulipuikko, voi ilahduttaa vastaaottajaansa tyylikkyydellään ja samalla antaa käyttäjälleen "käyttöhyödyn". Käyttäjä hyväksyy vahvasti brändätyn tuotteen koska se kuuluu asian luoteeseen. Mikäli brändäys on kömpelö menettää koko tuote kiinostavuutensa ja markkinoijan panostus valuu hukkaan.Jos huulipuikon suunnittelussa on onnistuttu ja käyttäjän hyväksyntä on saavutettu, on lopputuloksena mainosmedia joka tukee yrityksen brändiä ja luo positiivisia assosiaatioita hyvinkin pitkän aikaa. Olennaista on ylittää vastaanottajan odotukset.Tällä hetkellä suosittuja ovat tuotteet joiden avulla yrityksen visuaalista identiteettiä voidaan vahvistaa digipainatuksilla. Kun aikaisemmin moniväripainatukset ovat lähinnä olleet kansainvälisten suuryritysten herkkua niiden edellyttämien valtavien painosmäärien takia, on digitaalitekniikka mahdollistanut sen että pienempikin yritys pystyy nyt hyödyntämään huolellisesti brändättyjä liikelahjoja ilman suuria kustannuksia.Hyvä esimerkki on mikrokuituliina, tässä vaiheessa voidaan jo puhua modernista klassikosta liikelahjana. Mikrokuituliinaan voi painaa valtavan hienon ja suuren painatuksen vaikka valokuvana, on hintatasoltaan hyvinkin edullinen (1-2 euroa), kaikkien tarvitsema. Ja mikä parasta ei haittaa vaikka käyttäjällä on entuudestaan jo useampi, uudelle löytyy aina käyttöä.Trendi on kohtii korkeampaa vaatimustasoa. Tämä ei kuitenkaan tarkoita kalliimpia tuotteita harvemmille vaan sitä että panostuksilta vaaditaan parempaa tehoa ja parempaa suunnittelua. Miksi antaa lahjaa joka lähinnä ilahduttaa vastaanottajaa, jos pienellä vaivalla ja samaan hintaan voisi antaa lahja joka ilahduttaa vastaanottajaa JA tukee yrityksen visuaalista identiteettiä?Osaaminen kasvaa, vaatimukset kasvavat. Lahjojen pitää puhutella vastaanottajaa, saada aikaan mielihyvää ja samalla tukea antajan yrityskuvaa ja identiteettiä. Kyseessä ei ole ensisijaisesti hyväntekeväisyys tai edes ystävällisyys, vaan markkinointitoimenpide jonka tehtävä on olla osa yrityksen markkinointistrategiaa.Ota asia kanssamme puheeksi, autamme mielellämme.Lue myös:Taistelu muoviroskaa vastaan kiihtyyEkologisuus ja eettisyys yritysmaailman megatrendinäLiikelahja- ja logotuotetrendit 2019
Aiheeseen liittyviä tuotteita:- Liikelahjat- MIkrokuituliinat eli puhdistusliinat omalla painatuksella
Mitä muut asiakkaat ovat sanoneet?
"...Nopea toimitus, liinat tulivat odotettua aiemmin.
- asiantunteva, ystävällinen ja ripeä palvelu...."
Katriina L., helsinki
Mikrokuituliina 15 cm x 18 cm
Logo: Painatus
Logo: Painatus