on lisätty muistilistalle

OK Undo
Poista tämä tuote muistilistalta tai Siirry muistilistaan

Cancel
  on lisätty tarjouspyyntökoriin

OK Undo
Poista tämä tuote tarjouspyyntökorista tai Siirry tarjouspyyntökoriin

Cancel
TUOTTEET >PALVELUTAJANKOHTAISTAWORKSPACEPROMOSHOPLÄHETÄ KYSELYINFOUUTTA!
 
spacer

Liikelahjat yrityksen logolla



Tervetuloa tutustumaan laajan valikoimaamme yrityksille tarjoamiamme liike- ja yrityslahjoja. Saat kauttamme kaikki tarvitsemasi liikelahja- ja brändituotteet yrityksesi logolla, painatuksella tai muulla tavalla kustomoituina yrityksesi näköiseksi. Selaa laajaa tuotevalikoimaamme tai ota meihin suoraan yhteyttä niin autamme sinua löytämään brändillesi parhaiten sopivat tuotteet. Edulliset hinnat sisältävät rahdit ja valitut merkkaukset.



LÄHETÄ KYSELY


 | Mainoslahjat | Mainostekstiilit | Kassit & Laukut | Elektroniikka | Toimisto & Kynät | Koti & Keittiö | Vapaa-ajan tuotteet | Vastuullisemmat



Brändit



RFX








Kaikki tuotteet tässä kategoriassa



väliviiva
Tuotteet 1 – 90 / 49499
Tuotteita/sivu
 
Sivu   1 2 3 4 ... >>
väliviiva


väliviiva
Tuotteet 1 – 90 / 49499
Tuotteita/sivu
 
Sivu   1 2 3 4 ... >>
väliviiva
Näin hyödynnät tuotteiden etähallintaa, TOP-5 vinkit

Tuotteiden etähallinta säästää esimerkiksi aikaa, vaivaa, tilaa, materiaaleja, hermoja ja kustannuksia. Käyttämällä hyväksesi etähallintaa säästät yrityksen resursseja joita voit ottaa tärkeämpään käyttöön. Nimensä mukaisesti etähallinta mahdollistaa etätyön, ja tehokkaan tiedon jakamisen yrityksen sisällä. Ohessa kerromme kuinka voit hyödyntää etähallintaa itsellesi sopivalla tavalla.
Etähallinnalla tarkoitetaan tässä sitä että voit kirjautua järjestelmään esimerkiksi kotikoneeltasi ja hoitaa kaikki jakeluun, varastointiin, varastontäydennyksiin ja yleiseen hallintaan, kuten raportointiin, liittyvät tehtävät järjestelmän kautta.
Koska varastointi ja logistiikka tapahtuu muualla kuin yrityksen omissa tiloissa, ei sinun tarvitse käydä toimistolla vastaanottamassa tuotteita, ylläpitämässä pakkausmateriaaleja, varata tilaa käyttöön, tarkistaa varastosaldoja, paketoida ja lähettää paketteja ym.
Käytännössä voit siis hoitaa kaikki yrityksenne kustomoituhin brändituotteisiin liittyvät tehtävät lainkaan poistumatta esim kotitoimistoltasi.
Etähallinnan käyttöönotto on häkellyttävän helppoa. Toimi näin:
1. Kerro meille että haluat meidän hoitavan varastoinnin... Lue lisää


Sisäinen markkinointi ja tehokkaampi etätyö

Vaikuttaa siltä että etätyö on tullut jäädäkseen. Viime keväänä Ylen teetättämä kysely kertoi että, yli miljoona suomalaista siirtyi nopeassa tahdissa etätyöhön. Erään toisen tuoreen kotimaisen tutkimuksen mukaan etätyötä tehtiin menneenä syksynä 4-5 kertaa enemmän verrattuna koronaa edeltävään aikaan. Omat huomioni asiakasrajapinnasta tukevat näitä tutkimuksia.

Koska suomalaiset suhtautuvat pääsääntöisesti myönteisesti etätöihin, ja etätyö säästää yrityksen kuluissa, lienee todennäköistä että etätyöt ovat jatkossakin arkipäivää monessa yrityksessä.

Yrityksen kannalta nousee mielenkiintoiseksi kysymykseksi se, kuinka henkilöstöä voidaan kannustaa tehokkaaseen työntekoon, vaikka työpiste on kotitoimistolla eikä ympärillä ole työyhteisöä kirittämässä. Vastaus on työntekijän entistä vahvempi sitouttaminen yritykseen, sen brändiin ja sen arvoihin. Eli mitä enemmän yrityksen henkilöstö siirtyy etätöihin, sitä enemmän kasvaa sitouttamisen tarve ja sen painoarvo.

Tärkeä elementti henkilöstön sitouttamisessa on sisäinen markkinointi, eli omaan henkilöstöön kohdistetut markkinointitoimenpiteet. Monet sisäisen markkinoinnin periaatteista ovat samat joita yritys... Lue lisää


Noudata etikettiä ja vältä virheet liikelahjojen antamisessa

Liikelahjojen antamisesta voi tulla painajaismainen kokemus, jos ei tunne niihin liittyvää etikettiä. Olet saattanut hankkia liian kalliin liikelahjalahjan tai lahjan, joka ei ole vastaanottajan tahdonmukainen, ja koko homma muuttuu kiusalliseksi. Niinpä ennen seuraavaa lahjakierrosta asiakkaillesi tai työntekijöillesi kannattaa lukea tästä muutama vinkki.

Aina kun mahdollista, tee lahjoista persoonallisia


On mukavaa, jos pystyy tekemään lahjoista jokaisen saajan näköisiä. Näin lahjan saaja ajattelee sinun arvostavan heitä. Niinpä personoidun lahjaesineen merkitsee enemmän kuin symbolinen tai yleinen yrityksen mainoslahja. Jos lahjansaajia (asiakkaita ja/tai työntekijöitä) on yksinkertaisesti liikaa personointii, pyri löytämään lahjaksi jotain uutta tai hyödyllistä. Esimerkiksi tällä hetkellä suosittu, vielä varsin uusi, tuote on Power Bankit ja muut varavirtalähteet mobiililaitteisiin.  Niille on höytykäyttöä lähes jokaisella.

Ole tarkka etiketin kanssa


Olemme nykyään tekemisissä sekä yksityisesti että yrityselämässä monikulttuurisessa ympäristössä. Ei ole enää itsestään selvyys, että kaikki asiakkaat tai työntekijät... Lue lisää


Paljonko liikelahjoihin kannattaa varata rahaa?

On varmasti aina mukavaa antaa lahjoja ihmisille, jotka ovat tavalla tai toisella auttaneet yrityksesi menestymistä. Siitä yksinkertaisesti tulee hyvälle tuulelle, kun antaa jotain asiakkaille, työntekijöille tai palveluntuottajille (ks. blogi: Liikelahjojen antaminen - mitä, kenelle ja milloin?) . Mutta pysytäänpä realiteeteissa: iso kysymys on, paljonko liikelahjoihin kannattaa käyttää rahaa?

Kysymykseen vastaaminen on helpompaa, jos sen paloittelee kolmeen osaan:
* Paljonko liike- ja mainoslahjoihin on budjetoitu rahaa?
* Paljonko lahjoilla on vastaanottajia?
* Keitä liikelahjalistalla on ja mikä on heidän yhteytensä liiketoimintaasi?

Liikelahjabudjetti

Ensinnäkin on tärkeätä, että asia on ylipäätään mietitty ja budjetoitu. Jos ajattelet, että asiakkaille, työntekijöille ja palveluntarjoajille ei kannata antaa mitään, that´s it. Älä varaa rahaa, äläkä anna mitään. Mutta muista, että tämä huomataan vähintään yhtä varmasti kuin se, että annat lahjoja.

Toisaalta, vaikka olisit Suomen anteliain yrittäjä, sinunkin liiketoimintasi pitää olla budjetoitua myös liikelahjojen osalta.

Budjetin voi rakentaa esimerkiksi... Lue lisää


Liikelahjojen antaminen, mitä, kenelle ja milloin?

Lyhyesti sanottuna, liikelahjojen tarkoitus on auttaa yrityksesi menestymään. Menestystä voi hakea lyhyemmällä tähtäimellä, eli lahjojen tarkoitus on saada aikaan sopimuksia ja kauppoja. Tällöin niiden voi katsoa toimivan liideinä. Toisaalta mainoslahjat voivat olla pidemmän tähtäimen brändinrakentamista, jolloin välitöntä hyötyä on vaikea mitata.
Karkeasti jaoteltuna voidaan nähdä kolme ryhmää, joille liike- tai mainoslahjoja on syytä antaa: asiakkaat, työntekijät ja tärkeimmät palveluntarjoajat. Yritän tässä kirjoituksessa avata otsikon kysymystä kunkin ryhmän kohdalta.
Liikelahjat asiakkaille
B2B busineksessa olisi tärkeätä lähettää kaikille asiakkaille ainakin kerran vuodessa yksi liikelahja. Näin yrityksesi pysyy asiakkaan mielessä vuoden ympäri. Tämä tulisi muistaa myös talouden notkahdusten aikana, sillä silloin kamppailu asiakkaista käy kiivaimpana. Säästäminen liikelahjojen antamisessa voi pahimmallaan olla tuhoisa strategia.
Jos yritykselläsi on vähän asiakkaita tai vähän todella merkittäviä asiakkaita, kannattaa näiden liikelahjojen kustomointiin on syytä kiinnittää huomiota. On osaamista, ei mielistelyä, olla selvillä asiakkaan avainhenkilöiden... Lue lisää


Liikelahjat kansainvälisessä liiketoiminnassa

Takavuosina kerrottiin esimerkkiä siitä, kuinka lahjan erottaa lahjuksesta: Jos tarjolla on lämmin voileipä ja kylmä olut, kyseessä saattaa olla lahjus. Jos taas tarjolla on kylmä voileipä ja lämmin olut, kyse on aivan varmasti lahjasta. Noin helppoa se oli silloin joskus, kun oli markka ja Kekkonen, Posti- ja lennätinlaitos sekä idänkauppa. Nykyään on toisin. Pienetkin, jopa yhden miehen yritykset pääsevät tai joutuvat toimimaan kansainvälisessä ympäristössä, jossa pelisäännöt ovat erilaisia eri kulttuureissa. Kansainvälisissä tapaamisissa pitää hallita tiedot kokonaisuuksista, on kyettävä zoomaamaan yksityiskohtiin ja painetun esitemateriaalinkin pitää olla kunnossa. Mutta pitää myös tietää bisneslahjoja koskeva kulttuurinen koodi. Jossain liikelahjaa odotetaan itsestäänselvyytenä, toisessa kulttuurissa vaatimattominkin brändilahja saatetaan tulkita lahjukseksi. Jotta tapaamiset sujuvat kunnialla, on liikelahjakulttuuri eri kulttuureissa syytä tuntea.

Terveellä järjellä pärjää varmasti pitkälle: siannahkaista lompakkoa ei kannata antaa lahjaksi muslimimaissa, vaikka niitä olisi jäänyt kuinka jäänyt jakamatta edellisen liikelahjahankinnan yhteydessä. Eikä kannata viedä... Lue lisää


Miksi henkilökunnan sitouttaminen on tärkeää?

Anna henkilökunnallesi lomalle lähtiäislahjaksi vaikka kylmälaukku, ja haasta heitä ottamaan kuva kesän aikana laukusta käytössä. Syksyllä voidaan vertailla kenellä oli parhaat kattaukset, kuka kävi piknikillä kauneimmassa paikassa ja missä kaikissa tilanteissa sitä onkaan keksitty käyttää.

Henkilöstön sitouttaminen yhteiseen päämäärään on yksi yrityksen tärkeimpiä käytettävissä olevia voimavaroja. Usein voidaan kuvitella että vanha sanonta "työ tekijäänsä kiittää" on toimiva ja riittävä ohjenuora yrityksissä. Totta on, että aikojen ollessa kovat jo pelkkä työpaikkakin voi olla ilon aihe.

Samalla kuitenkin vaatimukset kovenevat, tavoitteet kasvavat ja työntekijöilläkin voi olla vaikeuksia toimia täydellä teholla kiireen keskellä. Ehkä tavoitteet eivät olekaan niin selviä kuin yrityksen johto kuvittelisi, ehkä työpaikalla on myös "vain täällä töissä työn takia" olevia ihmisiä. Hyvin yhteentoimiva, yhdessä töitä tekevä ja motivoitunut henkilöstö on yrityksen keskeisin ja suurin voimavara - sitouttamiseen ja yhteishengen kasvattamiseen kannattaa uhrata muutama minuutti pohtimista.

Henkilöstöä voi palkita useilla eri tavoilla, bonusjärjestelmät tuovat... Lue lisää


Mitä ominaisuuksia liikelahjojen vastaanottajat arvostavat?

Keep it simple. Näin voi tiivistää tuoreen saksalaisen asiakastutkimuksen tulokset. Liikelahjojen vastaanottajat arvostavat kaikkein eniten tuotteita joille on konkreettista käyttöä, ovat helppokäyttöisiä ja (riittävän) laadukkaita. Valmistusmaa puolestaan tulee tämän tutkimuksen perusteella tärkeiden ominaisuuksien listan hännillä. Tämä on on jännä tulos jos ajatellaan että itse olisin kenties odottanut saksalaisten jopa aivan erityisesti arvostavan "saksalaista laatua". Olisiko niin että ihmiset ylipäätään alkavat hyväksyä sen että Kiinassa valmistetaan kaikkea ihan laidasta laitaan, krääsästä aina huippulaatuun, ja että alkuperämaa sinänsä ei enää ole ratkaisevaa?

Ainakin tämän kirjoittajalle oli myös yllätys on että brändin merkitys lahjan vastaanottajalle niin ikään löytyy vasta tärkeysjärjestyksen häntäpäästä. Olisiko niin että meillä Suomessa mielellään painotetaan brändiä himpun verran enemmän?

Tutkimus on saksalaisen liikelahja-alan tutkimuskeskuksen GWW:n teettämän ja DIMA Marktforschung:in toteuttaman.

Lue myös:
Asiakaslahjoina käytettävien muistitikkujen tietoturvaongelmat, mitä pitäisi huomioida?
Onko sateenvarjo vaarallinen... Lue lisää


Liikelahjojen valintavinkit

Jokaisella hankkeella tulisi olla TAVOITE, esim. lisätä myyntiä, kehittää henkilöstöä tai vähentää muutosvastarintaa. Tässä muutama tärkeä vinkki muistettavaksi sinulle, joka vastaat yrityksesi liikelahjahankinnoista.
PR hyödyt ja haitat
Lahjan tulee vastata odotuksia tai ylittää ne. Tämä ei tarkoita että lahjan on pakko olla kallis, riittää että se on harkittu. Toimitusjohtaja odottaa että allekirjoituskynä on laadukkaampi kuin tavallinen tallaaja.
Huippu-urheilijalle ei kannata antaa urheilulaukkua joka on täysin kelpo harraste-urheilijalle. Ammattimainen rakennusmies tarvitsee kunnon työhanskat, kun taas viikonloppu-nikkari voi ilahtua pienemmästäkin.
Lahjan ei siis aina tarvitse olla kaikkein laadukkain, riittää että se on sopivan laadukas kohderyhmälle. Parhaassa tapauksessa onnistut yllättämään lahjan saajan positiivisesti pienelläkin budjetilla.
Toisaalta, mikäli lahjan laatu ei ole kohdetyhmälle riittävän korkea, voi PR-hankkeeseen käytetty raha pahimmassa tapauksessa jopa kääntyä käyttäjäänsä vastaan. Karikot vältät parhaiten tutustumalla tuotteeseen huolella ennakolta, tai luottamalla tunnettuihin merkkituotteisiin joilla on pitkät takuu ja joiden... Lue lisää