on lisätty muistilistalle

OK Undo
Poista tämä tuote muistilistalta tai Siirry muistilistaan

Cancel
  on lisätty tarjouspyyntökoriin

OK Undo
Poista tämä tuote tarjouspyyntökorista tai Siirry tarjouspyyntökoriin

Cancel
TUOTTEET >PALVELUTAJANKOHTAISTAWORKSPACEPROMOSHOPLÄHETÄ KYSELYINFOUUTTA!
 
spacer

Logotuotteet


Haluatko erottua massasta ja vahvistaa brändiäsi? Tutustu laadukkaisiin logotuotteisiimme, jotka sisältävät muun muassa tyylikkäitä kyniä, käytännöllisiä muistiinpanovälineitä ja ajattomia avaimenperiä. Näihin tuotteisiin voit lisätä yrityksesi logon tai minkä tahansa muun haluamasi merkinnän. Valitse logotuotteemme, ja jätä vaikutus niin asiakkaisiin kuin liikekumppaneihinkin.




Brändit



RFX








Kaikki tuotteet tässä kategoriassa



väliviiva
Tuotteet 1 – 60 / 49499
Tuotteita/sivu
 
Sivu   1 2 3 4 ... >>
väliviiva


väliviiva
Tuotteet 1 – 60 / 49499
Tuotteita/sivu
 
Sivu   1 2 3 4 ... >>
väliviiva
Mitä ovat PMS-värit? Kaikki mitä haluat tietää PMS-väreistä ja Pantone-värikartasta

Pantone-värijärjestelmä (PMS – Pantone Matching System) on laajasti käytetty spottiväristandardi. PMS-värit ovat kompakteja värejä jotka on tarkkaan määritelty Pantone Inc.:n kehittämässä värikartassa. Pantone-värikartan avulla yritykset voivat varmistaa brändinsä yhdenmukaisen värimaailman kaikissa tilanteissa, kaikissa kanavissa ja kaikilla markkinoilla. Pantone-värijärjestelmään kuuluva väripaletti sisälsi vuonna 2019 yli 2100 valmiiksi sekoitettua väriä.Jokaisella värillä on oma koodinsa jota kutsutaan PMS-koodiksi. 

PMS-värikoodit

PMS-värikoodit ovat uniikkeja koodeja jotka määrittelevät tarkasti kunkin PMS-värin. Käyttämällä PMS-värikoodeja yritykset voivat varmistaa, että heidän brändivärinsä toistuvat tarkasti eri materiaaleissa ja tuotannoissa. Yhdenmukainen värimaailma vahvistaa brändin visuaalista identiteettiä ja tunnistettavuutta. 

Milloin PMS värejä kannattaa käyttää?

PMS-värien käytetään erityisesti tilanteissa, joissa tarkasti oikea värisävy on ehdoton edellytys. Esimerkiksi yrityksen logon tai brändin tunnusvärin tulisi näkyä yhdenmukaisesti kaikissa markkinointimateriaaleissa. PMS-värit tarjoavat luotettavan tavan varmistaa,... Lue lisää