| [ei nimeä] | Ekologinen elektroniikka | Ekologiset kassit ja laukut | Ekologiset kotiin ja keittiöön | Ekologiset mainostekstiilit | Ekologiset toimistotarvikkeeet | Ekologiset tuotteet vapaa-aikaan | Muut Vastuullisemmat
Brändit
Kaikki tuotteet tässä kategoriassa
Tuotteet 1 – 2 / 2
Tuotteita/sivu
Sivu
1
1.
URBAN VITAMIN Urban Vitamin Sonoma RCS 10000m...
Arvio: 51.52 €/kpl
URBAN VITAMIN Urban Vitamin Sonoma RCS 10000mAh virtapankki, musta
Tuote# P322.311_TP30951.52 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Lataa puhelimesi jopa 2.5 kertaa tällä virtapankilla. Ohuessa ja kompaktissa virtapankissa on sisäänrakennettu nopea 10W...
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 1923 kpl
2.
URBAN VITAMIN Urban Vitamin Los Altos RCS 500...
Arvio: 41.24 €/kpl
URBAN VITAMIN Urban Vitamin Los Altos RCS 5000mAh virtapankki, musta
Tuote# P322.321_TP30941.24 €/kpl Hinta-arvio kun määrä 100kpl
Sis. tampopainatus,
aloituskulut ja rahti. Alv 0 %.
Lataa puhelimesi täyteen tällä nopeasti lataavalla virtapankilla. Ohut ja kompakti virtapankki sisäänrakennetulla 10W la...
Väri: musta
Varastosaldo: Vähintään 1888 kpl
Tuotteet 1 – 2 / 2
Tuotteita/sivu
Sivu
1
Ovatko ekologiset liikelahjat voimistuva trendi?
Talenco on tarjonnut asiakkailleen omalla logolla tai painatuksella varustettuja ekologisia liikelahjoja ja yrityslahjoja jo lähes kymmenen vuoden ajan. Olemme ajatelleet että ekologisten vaihtoehtojen tarjoaminen on järkevää liiketoimintaa koska tokihan asiakkaat ovat kiinnostuneita vastuullisemmista mainostuotteista.Ja tietenkin olemme oman itsemmekin takia halunneet asemoitua ekologisten mainos- ja liikelahjojen tarjoajaksi.
Olemme olleet väärässä. Kysyntä on ollut mitättömän pientä. Kun ekologisen liikelahja-vaihtoehdon hinta on ollut noin 2-3 kertaa korkeampi kuin vastaavan... Lue lisää
Taistelu muoviroskaa vastaan kiihtyy
150.000.000 tonnia. Tuo on arvioitu muoviroskan määrä maailman merissä (02/2022). Nykymenolla määrä voi nelinkertaista vuoteen 2050 mennessä.
Neljä viidennestä muoviroskasta tulee meriin maalta. Roskaa tulee huonosti hoidetuilta kaatopaikoilta merten ja jokien läheisyydessä, hulevesien mukana, huonosti puhdistetusta jätevedestä, laittomasta dumppaamisesta ja roskaamisesta.
Yli puolet merten suurikokoisesta muovista tulee viidestä maasta: Kiinasta, Indonesiasta, Filippiineiltä, Vietnamista ja Thaimaasta. Syypää on kehittymätön jätehuolto. Kehittyneen jätehuollon maissa jopa... Lue lisää
Ekologisuus ja eettisyys yritysmaailman megatrendinä
Ekologisuus ja eettisyys, lyhyemmin vastuullisuus, liiketoiminnassa on selkeä megatrendi nykyisessä yritystoiminnassa. Suomalaisyritysten yhteisfoorumi FIBSin* tuore Yritysvastuu 2019 -tutkimus osoittaa, että vastuullisuus on tärkeätä lähes kaikille suomalaisyrityksille. Erityisen selkeätä on herääminen ilmastonmuutoksen todellisuuteen. On oikeastaan aika hämmästyttävää, että jokin yksittäinen ilmiö voi saavuttaa niin suuren konsensuksen yritysmaailmassa kuin ekologisuus ja eettisyys - vastuullisuus.
Kaikki yritykset eivät tuotteissaan tai palveluissaan pysty suoraan konkretisoimaan... Lue lisää
Miten kestävää kulutusta voi edistää brändimarkkinoinnissa?
Ympäristöystävällisyys, kestävä kehitys ja kulutus ovat nykypäivän avainsanoja. Tuskin yksikään yritys pystyy enää jättämään kokonaan pois laskuista paitsi oman toimintansa aiheuttamaa kulutusta, myös ekologisen ajattelun imagovaikutusta. Kuluttajat ovat vaativampia, tietoisempia asioista sekä osaavat kiinnittää yrityksen vihreään imagoon huomiota. Me olemme kiinnostuneita ympäristöasioista, haluamme vaihtoehtoja, tietoa siitä voiko valinnoilla pitkässä juoksussa säästää sekä rahaa että luontoa.
Erinomainen esimerkki kestävän kulutuksen siirtämisestä liiketoimintaan on hotelliala.... Lue lisää
Mitä järkeä tavarantoimittajan on varata oikeus yli- tai alitoimituksiin?
Alallamme on vakiintunut käytäntö että tavarantoimittaja varaa oikeuden yli- tai alitoimituksiin. Tyypillisesti "varaus" on esim 10% alkuperäisestä tilauksesta. Tämä koskee tehtaita ja tukkureita ja sitä kautta loppujen lopuksi koko jakelukanavaa. Mistä tämä käytäntö johtuu?
Otetaan esimerkki: Talencolta tilataan 1000 ekokassia 1-värisellä painatuksella. Jos määrä painetaan jo tehtaalla, voi tehdas valita ompeleeko se tasan 1000 kassia vai hieman ylimääräisiä. Jos he ompelevat tasan 1000 ja painatus ja ompelu onnistuu ensimäisellä yrittämällä täydellisesti, niin silloin kaikki on hyvin,... Lue lisää
Talenco on tarjonnut asiakkailleen omalla logolla tai painatuksella varustettuja ekologisia liikelahjoja ja yrityslahjoja jo lähes kymmenen vuoden ajan. Olemme ajatelleet että ekologisten vaihtoehtojen tarjoaminen on järkevää liiketoimintaa koska tokihan asiakkaat ovat kiinnostuneita vastuullisemmista mainostuotteista.Ja tietenkin olemme oman itsemmekin takia halunneet asemoitua ekologisten mainos- ja liikelahjojen tarjoajaksi.
Olemme olleet väärässä. Kysyntä on ollut mitättömän pientä. Kun ekologisen liikelahja-vaihtoehdon hinta on ollut noin 2-3 kertaa korkeampi kuin vastaavan... Lue lisää
Taistelu muoviroskaa vastaan kiihtyy
150.000.000 tonnia. Tuo on arvioitu muoviroskan määrä maailman merissä (02/2022). Nykymenolla määrä voi nelinkertaista vuoteen 2050 mennessä.
Neljä viidennestä muoviroskasta tulee meriin maalta. Roskaa tulee huonosti hoidetuilta kaatopaikoilta merten ja jokien läheisyydessä, hulevesien mukana, huonosti puhdistetusta jätevedestä, laittomasta dumppaamisesta ja roskaamisesta.
Yli puolet merten suurikokoisesta muovista tulee viidestä maasta: Kiinasta, Indonesiasta, Filippiineiltä, Vietnamista ja Thaimaasta. Syypää on kehittymätön jätehuolto. Kehittyneen jätehuollon maissa jopa... Lue lisää
Ekologisuus ja eettisyys yritysmaailman megatrendinä
Ekologisuus ja eettisyys, lyhyemmin vastuullisuus, liiketoiminnassa on selkeä megatrendi nykyisessä yritystoiminnassa. Suomalaisyritysten yhteisfoorumi FIBSin* tuore Yritysvastuu 2019 -tutkimus osoittaa, että vastuullisuus on tärkeätä lähes kaikille suomalaisyrityksille. Erityisen selkeätä on herääminen ilmastonmuutoksen todellisuuteen. On oikeastaan aika hämmästyttävää, että jokin yksittäinen ilmiö voi saavuttaa niin suuren konsensuksen yritysmaailmassa kuin ekologisuus ja eettisyys - vastuullisuus.
Kaikki yritykset eivät tuotteissaan tai palveluissaan pysty suoraan konkretisoimaan... Lue lisää
Miten kestävää kulutusta voi edistää brändimarkkinoinnissa?
Ympäristöystävällisyys, kestävä kehitys ja kulutus ovat nykypäivän avainsanoja. Tuskin yksikään yritys pystyy enää jättämään kokonaan pois laskuista paitsi oman toimintansa aiheuttamaa kulutusta, myös ekologisen ajattelun imagovaikutusta. Kuluttajat ovat vaativampia, tietoisempia asioista sekä osaavat kiinnittää yrityksen vihreään imagoon huomiota. Me olemme kiinnostuneita ympäristöasioista, haluamme vaihtoehtoja, tietoa siitä voiko valinnoilla pitkässä juoksussa säästää sekä rahaa että luontoa.
Erinomainen esimerkki kestävän kulutuksen siirtämisestä liiketoimintaan on hotelliala.... Lue lisää
Mitä järkeä tavarantoimittajan on varata oikeus yli- tai alitoimituksiin?
Alallamme on vakiintunut käytäntö että tavarantoimittaja varaa oikeuden yli- tai alitoimituksiin. Tyypillisesti "varaus" on esim 10% alkuperäisestä tilauksesta. Tämä koskee tehtaita ja tukkureita ja sitä kautta loppujen lopuksi koko jakelukanavaa. Mistä tämä käytäntö johtuu?
Otetaan esimerkki: Talencolta tilataan 1000 ekokassia 1-värisellä painatuksella. Jos määrä painetaan jo tehtaalla, voi tehdas valita ompeleeko se tasan 1000 kassia vai hieman ylimääräisiä. Jos he ompelevat tasan 1000 ja painatus ja ompelu onnistuu ensimäisellä yrittämällä täydellisesti, niin silloin kaikki on hyvin,... Lue lisää
Katso myös:
Liikelahjat yrityksen logolla
Mitä muut asiakkaat ovat sanoneet?
"......haluan esittää kiitokset erittäin tyylikkäästä tavarasta mitä sain......kassi on täydellinen!...Palvelunne on ensiluokkaista, kiitos tähänastisesta..."
Sanna M., tampere
Pheebs-kassi 150 g/m2, kierrätysmateriaalista valmistettu 7L, luonnollinen-pilkullinen
Logo: silkkipainatus eteen
Logo: silkkipainatus eteen