Kannustamalla henkilöstöä veden juomiseen ylläpidät työhyvinvointia
Työhyvinvoinnin kannalta riittävä veden juominen on tärkeää sekä henkilön itsensä kannalta, mutta myös työyhteisö iskukyvyn kannalta. Liian vähästä vedenjuonista johtuva nestetasapainon vaihtelu saattaa pahimmillaan johtaa keskittymiskyvyn heikkenemiseen, päänsärkyyn ja jopa lyhytaikaisen muistin huononemiseen. Tämä johtuu siitä, että nestehukka vähentää aivojen energiantuotantoa. Tutkimukset ovat osoittaneet, että nestetasapainon lasku voi merkittävästi vähentää yksilön keskittymiskykyä. Jos siis haluat pitää henkilöstön keskittymiskyvyn ja ajattelun kirkkaina, kannatta varmistaa että vettä on riittävästi saatavilla.
Toinen veden tärkeä tehtävä on toimittaa tärkeitä ravintoaineita kehosi soluihin ja poistaa kuona-aineita soluista. Näillä prosesseilla on hyvinkin suuri vaikutus ihmisen terveydentilaan. Kuivuminen, eli siis esimerkiksi riittämätön veden juominen, häiritsee kehon verenpaineen säätelymekanismeja, mikä voi johtaa korkeaan verenpaineeseen. Riittävä nesteytys voi parantaa sydämen toimintaa ja vähentää sydänsairauksien riskiä.
Vastaavasti maksan tehtävänä on muuttaa kehon rasva energiaksi. Jos maksan on autettava munuaisia tehtävässään, koska se käyttää liian vähän vettä, elimistöön alkaa kertyä ylimääräistä rasvaa. Ja toisin päin, jos vettä on riittävästi, maksa polttaa rasvaa enemmän.
Henkilökohtainen juomapullo saattaa siis olla hyvinki järkevä investointi. Jos juomapullo lisäksi on varustettu yrityksen omalla logolla, vahvistaa se yllämainittujen positiivisten terveveysvaikutusten lisäksi myös yhteenkuuluuvuuden tunnetta yrityksessä.
Hyvinvointiin liittyviä blogeja
– Työkyky yrityksen menestystekijänä
– Liikelahja joka tukee terveellisiä elämäntapoja
– Sisäinen markkinointi ja tehokkaampi etätyö
Aiheeseen liittyviä tuotteita
– Juomapullot yrityksen logolla
– Liikelahjat painatuksella
– Asiakaslahjat painatuksella
– Yrityslahjat liikuntaan omalla logolla
Brändin vahvistaminen liikelahjojen ja mainostuotteiden avulla
Talenco on brändättyjen liikelahjojen ja mainostuotteiden toimittaja
Mikä on parkatakki?
Mikä on brändi?
Arpajaiset (3)
Asiakaskohtaamiset (8)
Asiakaslahjat (23)
Brändäys (28)
Brändituote-historiaa (25)
Brändituote-info (52)
Brändituote-palvelut (9)
Edustuslahjat (1)
Elektroniikka-yrityslahjat (9)
Etätyöskentely (7)
Fanituotteet (9)
Giveaway-tuotteet (13)
Henkilöstölahjat (18)
Jakolahjat (5)
Jakotuotteet (1)
Joulu (14)
Kestävä kulutus (11)
Liikelahja- ja brändituote-trendit (13)
Liikelahja-Ideoita (13)
Liikelahjat (43)
Liikelahjoja, brändituotteita ja markkinointia käsittelevät artikkelit (194)
Logotuotteet (6)
Mainoslahjat (32)
Messulahjat (14)
Messut (9)
Myynninedistämistuotteet (2)
Myyntituotteet (6)
Neuvot ja vinkit (50)
Oheistuotteet (5)
Päivitykset (3)
Profiilituotteet (5)
Promootiot (3)
Promootiotuotteet (2)
Promotuotteet (8)
Sitouttaminen (16)
Sosiaalinen media (3)
Talenco uutisia (2)
Tapahtumat (5)
Tehokas mainonta (5)
Tehokas markkinointi (18)
Trendit (1)
Tuotetietoutta (12)
Tuotteet omaan käyttöön (10)
Työhyvinvointi (4)
Uutiset (9)
Vaalit (2)
Varainhankinta joukkueelle tai luokalle (1)
Vastuullisuus (12)
VIP lahjat (5)
Yrityksen joululahjat (21)
Yrityksen kesälahjat (10)
Yritysilme (12)
Yrityslahjat (29)
yritystekstiilit (17)
Yritysten kilpailu (2)
