on lisätty muistilistalle

OK Undo
Poista tämä tuote muistilistalta tai Siirry muistilistaan

Cancel
  on lisätty tarjouspyyntökoriin

OK Undo
Poista tämä tuote tarjouspyyntökorista tai Siirry tarjouspyyntökoriin

Cancel
TUOTTEET >PALVELUTAJANKOHTAISTAWORKSPACEPROMOSHOPLÄHETÄ KYSELYINFOUUTTA!
0
Tarvitsetko apua tuotteiden etsimisessä?  |  Tarjouspyynnöt ja kyselyt
 

Keittiötarvikkeet omalla logolla tai painatuksella

Yrityksen logolla varustetut keittiötarvikkeet ovat hyvä asiakaslahja kotiin lliittyvissä tilanteissa. Rakennusalalla ja kiinteistöalalla on runsaasti tilanteita joissa keittiötarvikkeet logolla ovat luonnollinen valinta, samoin yrityksen joululahjaksi keittiötarvikkeet sopivat hyvin. Kesälahjaksi samoin. Meiltä löydät niin edulliset kuin arvokkaat keittiötarvikkeet logolla tai painatuksella käytettäväksi asiakaslahjana tai yleisemmin liikelahjana.


 | Fondue ja raclette | Kattilat ja kasarit | Keittiöveitset | Leikkuulaudat | Padat | Paistinpannut | Sekalaiset keittiötarvikkeet


Suosittuja tuotteita tässä kategoriassa

Näytä kaikki tuotteet
 
Seasons Pao-bambuleikkuulauta ja veitsi...
Arvio: 36.44 €/kpl
spacer
 
LIVOO Paistinpannu, sininen
Arvio: 47.07 €/kpl
spacer
 
LIVOO Paistinpannu, vihreä
Arvio: 30.79 €/kpl
spacer
 
XD Collection Bambuinen leikkuulauta ja 4 muo...
Arvio: 28.32 €/kpl
spacer
spacer
 
LIVOO Raclette-laite, musta
Arvio: 45.03 €/kpl
spacer
spacer
 
LIVOO Raclette-laite, beige
Arvio: 71.60 €/kpl





Brändit











Kaikki tuotteet tässä kategoriassa



väliviiva
Tuotteet 31 – 90 / 296
Tuotteita/sivu
 
Sivu   << 1 2 3 4 >>
väliviiva


Miksi laadukkaat keittiövälineet ovat hyvä esimerkki järkevästä joululahjasta yritysjohdolle?

Yritysten antamat joululahjat ovat markkinoinnin työkaluja. Asiakkaille, henkilöstölle ja muille sidosryhmille annettavilla liikelahjoilla tavoitellaan vahvempaa brändimielikuvaa, kilpailijoista erottumista ja syvällisempiä asiakassuhteita.

Marketing Week -lehdessä julkaistussa laajassa tutkimuksessa vuodelta 2014 todetaan että B2B-asiakkaat ovat yli kaksi kertaa todennäköisempiä harkitsemaan brändiä, joka viestii henkilökohtaisemmin, puhtaan liiketoiminta-arvon painottamisen sijaan. Tämä johtui tutkimuksen mukaan siitä, että ostajien/asiakkaiden mielestä erot eri toimittajien tarjoamien tuotteiden ja palveluiden välillä ovat loppujen lopuksi pieniä. Tutkimuksessa vain 14% B2B-ostajista koki erojen palveluntarjoajien tai tuotteiden välillä olevan riittävän suuria ollakseen valmiita maksamaan siitä ylimääräistä. https://www.marketingweek.com/b2b-branding-where-is-the-love/

Brändiviestin olisi siis oltava henkilökohtainen ja brändin olisi parhaimmillaan oltava osa asiakkaan arkea, jotta yritys pääsisi rakentamaan tunnesiteitä brändin ja asiakkaan välille. Ja näin erottumaan kilpailijoista.

Hyvä esimerkki toimialasta, joka osaa hyödyntää tunnetason sitouttamista ovat suositut joukkueurheilulajit. Joukkueiden kannattajat ovat tyypillisesti syvällisesti sitoutuneita oman joukkueen kannattajia eivätkä voisi edes kuvitella siirtyvänsä kevyin perustein kannattamaan kilpailevaa joukkuetta. Samanlaista "heimoutumista" on mahdollista nähdä myös muilla toimialoilla. Esimerkiksi Harley Davidsson -brändille sydämensä myynyt ei ihan helposti vaihda Yamahaan, tai Apple / iPhone käyttäjät eivät vaihda Windows / Androidiin.

Kaikissa näissä tapauksissa asiakkaiden syvällinen sitoutuminen on seurausta brändin määrätietoisesta ja pitkäjännitteisestä markkinoinnista.

Henkilökohtaisen tunnepitoisen suhteen rakentamiseen asiakkaan ja brändin välille kannattaa siis panostaa. Päättävässä asemassa olevien B2B-asiakkaiden kohdalla yrityksen joululahja on luonnollinen tapa muistuttaa ja vahvistaa brändin ja asiakkaan välisistä yhteisistä siteistä.

Yrityksen joululahjaa valittaessa on syytä kiinnittää huomiota sen ryhmän erikoispiirteisiin, jolle lahja on tarkoitettu. Esimerkiksi voidaan ajatella, että laadukkaat keittiötarvikkeet ovat sopivia joululahjoja johtavissa asemassa oleville koska:

Stressin lievitys ja rentoutuminen: Johdon työ on usein stressaavaa. Laadukkaat keittiövälineet tarjoavat mahdollisuuden rentoutua ja nautiskella.

Johtamistaidot: Vaativa kotikokkailu edellyttää myös johtamistaitoja, kuten organisointia ja suunnittelua mitkä ovat luontaisia monelle yritysjohtajalle.

Ihmisten yhdistäminen: Joululahjaksi annetut laadukkaat keittiövälineet kannustavat ystävien, perheen ja kollegojen yhdistämiseen. Ruoanlaitto ja aterioiminen yhdessä vahvistaa suhteita ja tukee positiivisia verkostojen ylläpitoa.

Elämäntapa: Moni yritysjohtaja ja päätöksentekijä oppii arvostamaan gourmet-ruokaa, laadukkaat keittiövälineet sopivat elämäntapaan.

Ympäristöystävällisyys: Laadukkaat keittiövälineet ovat pitkäikäisiä, ne saattavat olla käytössä useita vuosia, jolloin niiden hiilijalanjälki jää huomattavasti pienemmäksi kuin kertakäyttöisten lahjojen.





Selaa kuvastoa:
https://heyzine.com/flip-book/Talenco-Tasteful-Gifts-2023

Lue myös:
Keittiöveitsiä aina tarvitaan, siksi se on hyvä yrityslahja
Brändin yhtenäisen ilmeen tärkeydestä
Onko brändin huolellinen ja pitkäjännitteinen rakentaminen kannattavaa?
Miksi brändin yhtenäinen visuaalinen ilme on tärkeä?
Kuinka brändi positioidaan?
Liikelahja vahvistaa brändiä
Brändäyksessä värillä on väliä
Kuinka luoda yrityskuva joka muistetaan?


Aiheeseen liittyviä tuotteita:
- Yrityksen joululahjat
- Lahjakortit yrityksille joululahjaksi
- Laadukkaat keittiötarvikkeet yrityksen joululahjaksi
- Liikelahjat
- Asiakaslahjat
- Yrityslahjat
- Mainoslahjat
- Brändituotteet


Tehokkaampaa mainontaa helposti

Google myy mainostilaa netissä. Maksamalla Googlelle saatte mainoksenne näkymään valituilla verkkosivuilla. Tämä on tunnetusti hyvä ja toimiva tapa tehdä mainontaa.
Se mitä me myymme on kuitenkin vielä tehokkaampaa. Meidän kauttamme hankittu mainonta on paremmin kohdistettua, enemmän tunteita herättävää ja tehonsa kestoltaan tuhtakertainen (ei aina, mutta joskus). Meidän toimittama mainostila sijaitsee nimittäin asiakkaan taskussa. Tai päällä, tai työpöydällä, tai keittiössä tai kylpyhuoneessa... Arvaatte varmaankin mistä on kyse? Aivan oikein, liikelahjoista.
Avaimenperä jossa on mainos nähdään päivittäin, esim vuoden ajan. Verkkomainos loppujen lopuksi muutaman sekunnin. Avaimenperää kosketaan, siitä tykätään, sitä etsitään kotona, se tunnistetaan... Ja vastaavia esimerkkejä on vaikka kuinka paljon.
Talencon verkkosivulla on tätä kirjoitettaessa 7669 taatusti tehokasta mainospaikkaa myynnissä.

Lue myös:
- Näin saat parhaan hyödyn kesälahjoistasi
- Näin maksimoit yrityslahjojen vaikutuksen
- Mitä hyötyä promotuotteista on?

Aiheeseen liittyviä tuotteita:
- Liikelahjat
- Keittiötarvikkeet yrityksen logolla
- Mainoslahjat
- Asiakaslahjat
- Yrityslahjat
- Avaimenperät