on lisätty muistilistalle

OK Undo
Poista tämä tuote muistilistalta tai Siirry muistilistaan

Cancel
  on lisätty tarjouspyyntökoriin

OK Undo
Poista tämä tuote tarjouspyyntökorista tai Siirry tarjouspyyntökoriin

Cancel
TUOTTEET >PALVELUTAJANKOHTAISTAWORKSPACEPROMOSHOPLÄHETÄ KYSELYINFOUUTTA!
0
Tarvitsetko apua tuotteiden etsimisessä?  |  Tarjouspyynnöt ja kyselyt
 

Heijastimet omalla logolla tai painatuksella

Heijastin omalla painatuksella on loistava mainoslahja jonka avulla näyt jopa 125 m päähään. Se on aina mukana muistuttamassa brändistäsi. Voit valita esim perinteisen kovan heijastimen, muotoon leikatun pehmoheijastimen tai jousiheijastimen (slap wrap). Koululaisten vanhemmat, lenkkeilijät, koiranomistajat... Kaikki tarvitsevat heijastimia kun illat pimenevät. Mainos- ja liikelahja joka viestii välittämistä.



Suosittuja tuotteita tässä kategoriassa

 
 Heijastin Safebear prism keyrin...
Arvio: 0.00 €/kpl
spacer
 
 Käsivarsihihna Reflective refle...
Arvio: 0.00 €/kpl
spacer
 
 Heijastin Koreflec reflective k...
Arvio: 0.00 €/kpl
spacer
 
 Käsivarsihihna Reflective Armba...
Arvio: 1.81 €/kpl
spacer
spacer
 
 RFX Hitz jousiheijastin, keltai...
Arvio: 2.02 €/kpl
spacer
spacer
 
 Käsivarsihihna Reflective refle...
Arvio: 0.00 €/kpl





Brändit











Kaikki tuotteet tässä kategoriassa



väliviiva
väliviiva


väliviiva
väliviiva
Heijastin on edullinen mutta tärkeä turvavaruste

Autoilija havaitsee ilman heijastinta kävelevän henkilön noin 50 metrin päästä. Heijastinta käyttävän voi puolestaan nähdä jo 350 metrin etäisyydeltä. Pitempi etäisyys antaa autoilijoille runsaasti enemmän aikaa reagoida ja vähentää onnettomuusriskiä merkittävästi. Myös laki edellyttää jalankulkijoilta heijastimen käyttöä pimeällä liikuttaessa. Vaatimus on ollut voimassa vuodesta 1983 lähtien. Lain noudattamatta jättämisestä ei kuitenkaan seuraa sakkoja, silti heijastimen käyttöä suositellaan vahvasti.

Yritysten jakamat heijastimet ovat arvokas lisä turvallisuuskampanjoihin

Tutkimukset osoittavat, että heijastinkampanjat vähentävät onnettomuuksia merkittävästi. Koska heijastimen käyttämättömyyden yleisin syy on unohdus, toimivat yritysten jakamat heijastimet arvokkaana muistutuksena ja parantavat siten turvallisuutta. Lisäämällä yrityksesi logon heijastimiin, voit paitsi edistää liikenneturvallisuutta myös lisätä yrityksesi näkyvyyttä ja osoittaa vastuullisuutta. Valitsemalla logomerkatut heijastimet autat parantamaan turvallisuutta liikenteessä.

Kuinka moni käyttää heijastinta?

Liikenneturvan seurannoissa 61 % jalankulkijoista käytti heijastinta vuonna 2022. Yleisin syy
heijastimen käyttämättömyyteen on unohdus. Tutkimuksten mukaan heijastin on turvavyön jälkeen tärkein ja käytetyin turvavaruste, ja jopa 99 % suomalaisista suhtautuu heijastimeen myönteisesti.

Jalankulkuheijastin on suomalainen keksintö

Jalankulkuheijastimen voidaan sanoa olevan suomalainen keksintö. Sen keksi 1940–50 -lukujen taitteessa maanviljelijä Arvi Lehti. Hänen poikansa mallisuojasi lumihiutaleen mallisen prismaheijastimen. Heijastin on käytössä erityisesti Pohjois-Euroopassa  

Tiedot: Liikenneturva 








Mitä muut asiakkaat ovat sanoneet?




"...Hei, itse olen tyytyväinen tuotteeseen jousiheijastin. Annamme heijastimet yhdistyksen jäsenille 70 v. muistamisena. Mukava kun löytyi tarpeellinen tuote ja tosi kätevä tilausmenettely...."

Antti O., kuopio
Jousiheijastin
Logo: Painatus, 1-v